Aviseringar
Rensa alla

Robin eller Amanda som vinnare?


Ämnesstartare

Nu kommer nörden fram i mig här. Så vad tycker ni, Robin eller Amanda som vinnare i år? Motivera gärna. Jag håller tummarna helhjärtat för Robin. Jag tycker att Amanda är skitjobbig.


   
Citera
Ämnesstartare

är helt övertygad om att båda kommer hoppa av.
Om inte annat så vore det så underhållande att det skulle vara värt att se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amanda. Klart proffsigast av samtliga deltagare och den givna vinnare. Hon inte bara framför sina låtar, hon blir dem.

Och så gillar jag inte Robins röst, eller scenspråk, eller någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte följt idol men såg då Amanda sjöng "Hey ya" .. hon blev min favorit av alla deltagare någonsin xD

Hoppas att hon vinner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen -.-"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan är Amanda och Robin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna på amandas framföranden nu fan va cool hon va då

den där robin kan han ens va lika cool
jag ska kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin va ju jättetråkig

heja amanda


   
SvaraCitera

Amanda är bäst. Men jag vet inte om jag vill att hon ska vinna. Det känns som att det kommer bli svårare för henne då att tvätta av idolstämpeln + att hon måste ge ut den obligatoriska skithemska idolbutskivan.

Robin kan få vinsten. Han suger.


   
SvaraCitera

I kväll avgörs det om det blir Robin eller Amanda som vinner! Som att välja mellan Pest och Kolera, skriver Anders. Vad säger ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amanda verkar jättetråkig. Hörde henne på radio igår eller när det var och det var som att lyssna på när färg torkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amanda fullständigt sopade banan ikväll med Robins plufsiga kropp. Blev också irriterad när Amanda P introducerade honom eftersom de i all rättvisas namn borde byta plats.


   
SvaraCitera

Robins framträdanden var inte mer än halvdana pausakter till Amandas nummer, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Robins framträdanden var inte mer än halvdana pausakter till Amandas nummer, ja.

I hans första nummer fann jag dansarna mer intressanta än hans framträdande, vilket säger en del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har dom sjungit klart nu alltså?
när är det resultatdags!?


   
SvaraCitera