Aviseringar
Rensa alla

robot eller apa


Ämnesstartare

vad är ni helst?


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

robot sjklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apa 


   
SvaraCitera
Draug

bahnhof: robot

en trasig robot går att laga, men en trasig människa är inte riktigt så enkelt. därför hellre 1stycken robotnick utan känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apa pga bo ute i det vilda (och med det vilda menar jag inte nattklubbar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apa. Om jag får bo i det fria med min flock utan tjuvskyttar.  Snälla naturvårdare ska kommer på besök och kollar hur vi har det och ta oss till veterinären om vi är sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
en trasig robot går att laga, men en trasig människa är inte riktigt så enkelt. därför hellre 1stycken robotnick utan känslor.

för att du eftersträvar evigt liv? eller bara ett relativt långt?


   
SvaraCitera
Draug

bahnhof: för att du eftersträvar evigt liv? eller bara ett relativt långt?

inte direkt, vill bara vara artificiell för att slippa dom psykiska begränsningar en människa har. Evigt liv är nog det sista jag vill, att få se alla man någonsin känt dö en efter en är nog ingen höjdare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

  Robot nä mer bli en transhuman , korsa avancerad nano-biotechnology med  organisk vävnad . Skulle bli den perfekta människan . upptill 10 gånger starkare ,snabbare ,smartare och få fler sinnen och jobba med haha alla delar på en människa är som sagt långt ifrån evolutionärt överlägset xd 


   
SvaraCitera
mynona

apa. en robot är det ju bara för en utomstående betraktare att koppla ur. ska jag kopplas ur föredrar jag att göra det själv hellre än att någon annan gör det, allra minst föredrar jag att det görs genom strömavbrott 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

inte direkt, vill bara vara artificiell för att slippa dom psykiska begränsningar en människa har. Evigt liv är nog det sista jag vill, att få se alla man någonsin känt dö en efter en är nog ingen höjdare.

aha du menar så. håller med om det sista tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
  Robot nä mer bli en transhuman , korsa avancerad nano-biotechnology med  organisk vävnad . Skulle bli den perfekta människan . upptill 10 gånger starkare ,snabbare ,smartare och få fler sinnen och jobba med haha alla delar på en människa är som sagt långt ifrån evolutionärt överlägset xd 

tycker att starkare och snabbare känns lite överflödigt. orka vara evolutionärt överlägsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
en trasig robot går att laga, men en trasig människa är inte riktigt så enkelt. 

plåster& bromsmedicin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robot


   
SvaraCitera