Aviseringar
Rensa alla

Robot Unicorn Attack


Ämnesstartare

vad tycker ni? töntigt? underbart? tråkigt? jobbig musik?

själv tycker jag det är ganska kul med denna färgglada miljö! och musiken är väl inte så pjåkig?

robot-unicorn-attack-title-screen1_105893253.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

OPEN YOUR EYES!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

OPEN YOUR EYES!

...I SEE YOU!


   
SvaraCitera

Den nya versionen som finns för iPhone är lätt coolare ju! Typ "Robot Unicorn Attack Heavy Metal Edition". Har dock inte spelat de :/

Det är fett beroendeframkallande [sad]


   
SvaraCitera

baconkebab:

Den nya versionen som finns för iPhone är lätt coolare ju! Typ "Robot Unicorn Attack Heavy Metal Edition". Har dock inte spelat de :/

Det är fett beroendeframkallande [sad]

...eller?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baconkebab:

Det är fett beroendeframkallande

jag håller med! sen får man ju lite högre krav för varje gång man uppnått nytt poäng..[wink] hehe


   
SvaraCitera

Väldigt beroendeframkallande. Spelar det typ jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången jag spelade det fick jag hjärtattack när huvudet bara flög av. Trodde man skulle ta stjärnorna liksom [sad]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

stoerttard:

vad tycker ni?

Ett fett gay spel. Med mening. Så det blir kul. Eftersom det ingår explosioner.

Beroendeframkallande, indeed. Men bara när man väl börjat spela. Inte så att jag sitter och längtar till det. Men alldeles för lätt att starta en ny runda.


   
SvaraCitera

Spelade det hemskt mycket i mars, när jag egentligen skulle skriva projektrapport. Sedan när projektarbetet var avklarat så tappade jag lusten att spela också. Jag har aldrig varit vidare bra på det dock. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Trodde man skulle ta stjärnorna

haha det trodde jag med!

Webbitch:

Spelade det hemskt mycket i mars,

kul att jag trodde det var nytt, det är liksom nu alla spelar det. fast du kanske är först med allting? [bigsmile]

Kviq:

Beroendeframkallande, indeed. Inte så att jag sitter och längtar till det.

jag håller med. När man väl spelar det kan man som inte sluta, om det går bra vill säga. om det går dåligt första rundan blir man bara less och avslutar [smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

stoerttard:

om det går dåligt första rundan blir man bara less och avslutar [smile]

brukar alltid toppa highscore första eller andra omgången, sen går det utför. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

brukar alltid toppa highscore första eller andra omgången, sen går det utför.

haha, ja det känner jag igen. man börjar liksom slappna av när det går bra och tänker "äh, detta klarar jag" men då åker man ut just när man tänkt tanken. [smile][rolleyes]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

stoerttard:

haha, ja det känner jag igen. man börjar liksom slappna av när det går bra och tänker "äh, detta klarar jag" men då åker man ut just när man tänkt tanken. [smile][rolleyes]

ja, typ. dumt av en. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det bara jag som tänkte på ''pride'' vid första ögonblicket du såg bilden?


   
SvaraCitera