Aviseringar
Rensa alla

rockare


Ämnesstartare

Angeleyes:

Eller staten och kapitalet är väl skön men inte den där då de står utanför bolaget eller vad de nu sjunger om, fyfan vad jag hatar den låten...

Staten och kapitalet är jävligt nice, profit profit kanske? - nej den är fan inge bra men typ Beväpna er, Die Mauer, Scheisse och Pervers Politiker är sjukt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lysnsar jämt på bandit tkr det svänger


   
SvaraCitera

De spelar ju mer reklam än musik...


   
SvaraCitera

Dessutom har de alltid samma låtar [rolleyes] Förutom de få gånger de kör program med lite annan musik än "rockklassiker"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Staten och kapitalet är jävligt nice, profit profit kanske? - nej den är fan inge bra men typ Beväpna er, Die Mauer, Scheisse och Pervers Politiker är sjukt bra.

hm tror det var en tjej som sjöng den låten? eller tjej o kille, rätt så lugn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Dessutom har de alltid samma låtar [rolleyes] Förutom de få gånger de kör program med lite annan musik än "rockklassiker"

tycker jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

lysnsar jämt på bandit tkr det svänger

ej så förtjust i den gillar ej takida o skrikig rock [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

ej så förtjust i den gillar ej takida o skrikig rock [crazy][crazy]

är ej bara det hlr[crazy] gillar inte heller takida de spelas typ inte nu iaf. men duger att lyssna på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

hm tror det var en tjej som sjöng den låten? eller tjej o kille, rätt så lugn

Va? [shake]


   
SvaraCitera

Angeleyes:

tycker jag inte

Sänkte mig till P3musik pga att jag blev trött på att bara höra Guns and Roses 2 gånger i timmen, av de 4 låtar som spelas mellan reklamen [zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Va? [shake]

haha lol, whops, råka blanda ihop ebba grön med nationalteatern...never mind. syftade iaf på att jag hatar speedy gonzales


   
SvaraCitera

Alltså. Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

haha lol, whops, råka blanda ihop ebba grön med nationalteatern...never mind. syftade iaf på att jag hatar speedy gonzales

haha jaha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså. Nej.

Alltså. Jo!


   
SvaraCitera