Aviseringar
Rensa alla

Rockigt


Ämnesstartare

Varför finns sleaze/glam ens ??!![cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isteche:

Varför finns sleaze/glam ens ??!!

För att det är snyggaste jävla stilen[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jag ser väl inte så emo ut då

Men du hade ju snyggt hår faktiskt^^
How do u do?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

How do u do?[rolleyes]

Sover > vaknar, typ [blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Haha, det har dock inte hänt mig, så jag ser väl inte så emo ut då[sad]

Eh jo, du ser ut som en kille som skulle njuta av att stockas i röven medan du tittar på din dagliga dos anime och skär dig i snasen för att ingen förstår dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Sover > vaknar, typ

Nej du ljuger...för du har ju det sådär uppstående,vågigt,glansigt,fint....jag tittade i ditt fotoalbum[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Eh jo, du ser ut som en kille som skulle njuta av att stockas i röven medan du tittar på din dagliga dos anime och skär dig i snasen för att ingen förstår dig.

Frivilliga butrapes [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Nej du ljuger...för du har ju det sådär uppstående,vågigt,glansigt,fint....jag tittade i ditt fotoalbum[blush]

Ah, men då var det lite kortare än vad det är nu. Nu kammar jag mest ut rufset och ser hur det hamnar[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ah, men då var det lite kortare än vad det är nu

Men hur gjorde du det på den tiden då:O? Du vet jag måste vara fin till avslutningen[blush]


   
SvaraCitera

zetor:

Emo's är så äckliga

Det är lustigt. Oftast har emos bättre hygien än resten av befolkningen. [rolleyes]

Varning för lång text.

Antiemo-look:
Om du inte vill se emo ut med halvlångt svart hår så får du väl se till att ha mittbena. Emo's har inte mittbena. Visst får du en ful 90-tals hjärtlugg men det är i alla fall inte emo. Om du vill vara ännu mer extrem så kan du ta en locktång och locka det litegrann. Inte mycket, bara så att ditt hår blir halvt om halvt vågigt och får självfall. Inte emo, snarare rockigt/sportigt/fräscht. Knyt en bandana runt som ett hårband, så blir det definitivt rockigt.

Rocklook:
Du skriver att du vill ha en lite Glam/sleaze-aktig stil. Det innebär tupering, vilket till exempel emos också gör. Om du ändå vill gå den looken kan du ta en titt på Siouxe and the banshees frisyrer, eller varför inte the Cure's. Nu är vi inne på Goth, men återigen, med en bandana är du mer sleaze eller glam i alla fall.

Och var inte så rädd för att bli kallad emo. Vill du vara annorlunda får du vänja dig vid att bli kallad saker. Jag har blivit kallad häxa, något ut the matrix, och en himla massa andra saker. Är du "alternativ" kommer du bli kallad emo och dylikt, men trivs du med hur du ser ut och vet att du ser bra ut i alla fall spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetor:

Men hur gjorde du det på den tiden då:O? Du vet jag måste vara fin till avslutningen[blush]

Men haha, vad vet jag? :c
Typ tog lite daxvax på händerna och drog genom håret ett par gånger? Inga fuskmedel mer än så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

D

Word på den texten [y] men hur får man den där ruffsi​ga looken som ser ut som att man har typ 20st tjocka hårstrån på huvudet?[cute]


   
SvaraCitera

zetor:

men hur får man den där ruffsiga looken som ser ut som att man har typ 20st tjocka hårstrån på huvudet?

Tuperande och sprayande. Finns säkert hur många videos som helst på hur man får hår som Robert Smith. Dock måste jag påpeka att den där stilen inte är sleaze/glam utan goth. Och så måste jag varna för att tuperat hår är grovt emoklassat i dagens samhälle, även om du är blond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Tuperande och sprayande. Finns säkert hur många videos som helst på hur man får hår som Robert Smith. Dock måste jag påpeka att den där stilen inte är sleaze/glam utan goth. Och så måste jag varna för att tuperat hår är grovt emoklassat i dagens samhälle, även om du är blond.

Haha SÅ mycket bryr jag mej inte. Jag tycker att det håret liknar ganska mycket på Bla Nikki Sixx.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så är det ju kläderna som är viktiga och på den fronten har jag lyckats[wink]


   
SvaraCitera