Aviseringar
Rensa alla

rockstar energy ?


Ämnesstartare

vart kan ja få tag på rockstar energy drink ? [crazy] dom sålde de i en liten kiosk typ breve mej förut men alldelles nyss så slutade dom sälja [cry] har nu bara en kvar o jag kan inte hitta denna fantastiska dryck någonstans , som om den var försvunnen från jordens yta [confused] någon som vet var ja kan köpa denna dryck ? skulle bli fett me tacksam för svar [bigsmile][bigcheers]

41mi7e00WbL._AA280_PIbundle-24,TopRight,0,0_AA280_SH20_[1].jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Typ maxi?


   
SvaraCitera

Nämen du!!
Varför har varenda liten ungjävel börjat dricka energidrycker hela tiden, vilken kick är det ni letar efter?!? :Ss
Det ser jättedumt ut när det sitter 2 11-12åriga fjortisar och delar en "monster". Wtf!?


   
SvaraCitera

Conny:

Varför har varenda liten ungjävel börjat dricka energidrycker hela tiden, vilken kick är det ni letar efter?!? :Ss
Det ser jättedumt ut när det sitter 2 11-12åriga fjortisar och delar en "monster". Wtf!?

Nästan exakt det inlägg jag själv tänkte skriva. [surprised]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Nästan exakt det inlägg jag själv tänkte skriva. [surprised]

Hehe, men visst undrar man? Jag är verkligen asnyfiken vad det är ungarna har kommit på.
Läste ju det i GP att folk i olofstorp drack så mycket att det blev sjukhuset nästa. 😛


   
SvaraCitera

Conny:

Hehe, men visst undrar man? Jag är verkligen asnyfiken vad det är ungarna har kommit på.
Läste ju det i GP att folk i olofstorp drack så mycket att det blev sjukhuset nästa. 😛

Ja på Ica (iaf i Falun) så har dem börjat med 18 års åldersgräns. Själv uppskattar jag alla handlingar som försvårar för bror min och hans "coola" crew. [bigsmile]
Monster är förövrigt sjukt överskattat.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Ja på Ica (iaf i Falun) så har dem börjat med 18 års åldersgräns. Själv uppskattar jag alla handlingar som försvårar för bror min och hans "coola" crew. [bigsmile]

Najs, har börjat gilla åldersgränser mer och mer nu när jag inte längre drabbas. 😛

fistforfight:

Monster är förövrigt sjukt överskattat.

Jao, dyrt och äckligt.
Powerking är dock najs, billigt och gott.


   
SvaraCitera

Conny:

Jao, dyrt och äckligt.
Powerking är dock najs, billigt och gott.

Aha I'm more of a coffeman myself men hellre billigt blask än dyrt blask I guess. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Läste ju det i GP att folk i olofstorp drack så mycket att det blev sjukhuset nästa. 😛

Många som har åkt in på sjukhus och det var lite allvarligare,typ dom slutade äta och drack mer och sluta sova[censur]


   
SvaraCitera

Sovande:

Många som har åkt in på sjukhus och det var lite allvarligare,typ dom slutade äta och drack mer och sluta sova[censur]

Men det var ju några jävla töntar som skulle dricka tills dem fick sitt rus. [zzz] Naturliga urvalet ju! [bigsmile]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Aha I'm more of a coffeman myself men hellre billigt blask än dyrt blask I guess. [zzz]

Jojo, ölen går först sen en powerking på söndagen.

Sovande:

Många som har åkt in på sjukhus och det var lite allvarligare,typ dom slutade äta och drack mer och sluta sova[censur]

Hugabuga va, jobbigt antar jag. Var det du elleR?


   
SvaraCitera

Conny:

Jojo, ölen går först sen en powerking på söndagen.

Okej, nice! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Hugabuga va, jobbigt antar jag. Var det du elleR?

A kände att jag måste skryta om det här.


   
SvaraCitera

Sovande:

A kände att jag måste skryta om det här.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Nämen du!!
Varför har varenda liten ungjävel börjat dricka energidrycker hela tiden, vilken kick är det ni letar efter?!? :Ss
Det ser jättedumt ut när det sitter 2 11-12åriga fjortisar och delar en "monster". Wtf!?

haha monster o rockstar e låååååååååångt ifrån samma sak 😛 förresten dricker ja bara lagom mkt till andra alla som snackar om sjukhus o grejjer , vattenpipa , de e de man ska ha [bigcheers]


   
SvaraCitera