Aviseringar
Rensa alla

rodnad, utslag, gegga på ollonet.


Ämnesstartare

Hej tjena, jag har efter senaste samlaget fått ett problem med ollonet. Det började som röda knottriga utslag på ollonet, samt under förhuden, det blev även torrt. Detta har sedan övergått till vita knottror, lite gegga-aktiga, ungefär som flensost/smegma. Dem avger ingen doft och det är inga problem med kisseriet. Det kittlar/kliar lite men det har inte bildats några sår.

Jag tänkte ta en tripp till ungdomsmottagningen under morgondagen, men det skulle vara lite kul att få höra era diagnoser, själv tippar jag på svamp.


   
Citera

åh fyfan. tvätta dig? med tvål?

eller testa dig.


   
SvaraCitera

fresh! men säkrast att gå till ungdomsmottagningen, symptomen är väl ändå lite värre än svamp


   
SvaraCitera

Klamydia kanske. Så går det när man sexar oskyddat med någon vars sjukdomar man inte känner till.


   
SvaraCitera

Skulle också tippa på det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan stackars dig, men du gjorde mig lite mindre sur över att jag aldrig får mig "nåt" iaf[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har tvättat mig, utan tvål då tvålen får ollonet att torka ut.

Då klamydia visar sig är det ofta på grund av flytningar och det gör ont när man kissar, jag har inget av det.


   
SvaraCitera

irreterad:

utan tvål då tvålen får ollonet att torka ut.

usch använd intimtvål + testa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va tvungen att boka en tid, men på symptomen trodde de också att det var svamp. Va en jävla lättnad faktiskt 😀


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Använd skydd nästa gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är det ingen utmaning ju, på det här viset har jag förstärkt upplevelsen! 😀 jo, blir nog ett gummi nästa gång 🙂


   
SvaraCitera