Aviseringar
Rensa alla

röda prickar!


Ämnesstartare

Hej jag brukar raka mitt könshår och jag får röda prickar och det svider??

vad beror det på?? [chocked]


   
Citera

Som vanligt, AIDS.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

AIDS.

Kan vara lepra också.


   
SvaraCitera

Eller att du är dålig på att raka.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

infekterade hårsäckar? AIDS?


   
SvaraCitera

Sök på youtube, finns säkert en film om hur du rakar ditt könshår. Du gör fel helt enkelt!

Du kan också till Apoteket, vråla rakt ut över kassan "Jag rakar min balle", då flyttar sig alla pensionärer och du får hjälp direkt med vilka produkter du skall använda.

De röda prickarna beror på irriterade hudsäckar. Är din fråga verkligen seriös? Är man tillräckligt gammal för att ha hår på snoppen borde man också veta hur man rakar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart jag vet hur man rakar könshåret men vafan kommer prickarna ifrån?? det gör inte ont när jag rakar och det kommer typ efter någon dag..


   
SvaraCitera

andlin103:

klart jag vet hur man rakar könshåret men vafan kommer prickarna ifrån?? det gör inte ont när jag rakar och det kommer typ efter någon dag..

Som folk tidigare sagt: de är inflammerade hårsäckar. På Apoteket kan du köpa profukter på RFSU som är afershabe för kuken. Jag har ‹Ingrown Hair Helper› Den svider lite, men den brukar göra så man slipper röda prickar om man smörjer in sig med den efer rakningen och en gång om dagen tills håret växt ut igen.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera