Aviseringar
Rensa alla

Röka inomhus


Ämnesstartare

Röker inte, men hatar när folk gör det. Luktar vidrigt


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nej det är så jävla vidrigt. räcker med hur kläderna luktar...
röker knappt ens i fönster... och när de sker så skäms jag fan samtidigt.


   
SvaraCitera

De kan vara trevligt att röka inomhus, men helst under någon annans tak Galen


   
SvaraCitera

Och om man har tillgång till balkong så är det väl inget snack om saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Nej

Röker inte alls. Hade jag rökt så hade jag dock inte gjort det inomhus, luktar fördjävligt. 


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är äckligt att röka över huvud taget och att röka inomhus är fan vidrigt (enligt mig).
Rök inte i badrummet, röken fastnar i väggarna.


   
SvaraCitera

Buddah:

Röker inte alls. Hade jag rökt så hade jag dock inte gjort det inomhus, luktar fördjävligt. 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag rökte så gjorde jag ej det nä. Sätter sig i väggar, tak etc. Har ett par ingifta släktingar som rökt inomhus i sitt hus i ca 30 år och det luktar och ser förjävligt ut pga varenda tapet har förstörts av det. När de hade hundar så stank stackarna som fan i pälsen 🙁
Otroligt elakt och själviskt att utsätta varelser som ej kan säga ifrån eller flytta för sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en av mina nära vänner i lågstadiet hade föräldrar och syskon som rökte inomhus
ville aldrig dricka vatten lr äta hos henne, glasen var typ oljiga och luktade ALLTID rök
luktade rök överallt & gick knappt att andas hemma hos dem. Sa det till två andra en gång och de tittade såhär på mig "SkeptiskTardig" & tyckte jag var skittaskig. fick så mkt skit för det där..

hon hade astma=( hur kan man påstå att min barndom var värre än hennes, egentligen... sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Nej

Men man får sitta i fönstret och röka om man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Men man får sitta i fönstret och röka om man vill.

kmr oftast in lite rök ändå, har jag märkt när andra gjort det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: kmr oftast in lite rök ändå, har jag märkt när andra gjort det

Lite grann, men jag röker som regel inte själv, så det är enstaka tillfällen och den lilla rök som kommer in vädras ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Lite grann, men jag röker som regel inte själv, så det är enstaka tillfällen och den lilla rök som kommer in vädras ut.

aa, okej, sant


   
SvaraCitera

Nachac:

Men man får sitta i fönstret och röka om man vill.

1000x bättre än köksfläkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finmatta: Nej

Nej, och jag stör mig enormt på folk som gör det. Förpestar lufter som kommer in i min lägenhet genom fönster eller trappuppgång.


   
SvaraCitera