Aviseringar
Rensa alla

Röka joint


Ämnesstartare

Hur blir man av att röka joint? Märker andra att man gjort det?


   
Citera
Ämnesetiketter

som pollen dvs röda ögon, yr i bollen och du tappar kollen efter en puff på jollen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ser rosa elefanter och fullt av UFOs överallt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur länge är man så?


   
SvaraCitera

du blir aldrig dig själv igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bruno marsss: Hur blir man av att röka joint? Märker andra att man gjort det?

Så länge du inte röker något riktigt fulröka så kommer du att bli mer avslappnad än vanligt, ibland till och med lite trött Hur avslappnad beror helt på vilken sort och man kan även få lite euforikänslor. Man tänker i lite annorlunda tankebanor och det är inte ovanligt att man blir extra sugen på mat och snacks. 

Allt beror helt på vilken typ du röker, finns massa olika sorter. Men de effekterna som jag räknade upp är de som är vanligast. Rekommenderar absolut inte att du röker om du är under 18 och tänk på att även om du är (18 eller) äldre så kan man vid innehav av narkotikaklassade substanser bli dömd till fängelse.


   
SvaraCitera
Kudhos

bruno marsss:
Hur blir man av att röka joint? Märker andra att man gjort det?

Saker som inte ens är något blir plötsligt roliga och du tror att du kan spela in en hiphop skiva. 


   
SvaraCitera

Men det är dyrt och svårt att få tag på tror jag.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

de verkar va mycket individuellt... konstigt nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Men det är dyrt och svårt att få tag på tror jag.

svårt är väl det sista det är i dagens samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:
Men det ärarrow-10x10.png dyrt ocharrow-10x10.png svårt att få tag arrow-10x10.png tror jag.

Det det beror juh arrow-10x10.png om man så bor i ett bondesamhälle eller i Göteborg.. Ocharrow-10x10.png hur länge man har sysslat med sånt/kontakter, umgänge osv... Men jovars, visst ärarrow-10x10.png det svårare än om man jämförarrow-10x10.png med att man kan ta sin cykel, kila in arrow-10x10.png ICA, kasta fram en tia på disken, greppa ett mjölkpaket och vandra hemåt...


   
SvaraCitera
reben

d jätte farligt jätte dumt att att över väga göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
d jätte farligt jätte dumt att att över väga göra

huehue fin liten textramsa 🙂 men man förstår vad du menar, hihi Blink


   
SvaraCitera

reben:
d jätte farligt jätte dumt att att över väga göra

du kommer bli en bra farmor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rökte i samband med sprit, pyttelite. slutade med att jag satt vid köksbordet och grät. kan dock vara spriten

det var 1 st crazy party där typ 25 pers började röka gräs inomhus och larmet började tuta och var helt crazy

ska nog inte göra något sånt mer på 1 tag


   
SvaraCitera