Aviseringar
Rensa alla

röka.. tidning? :s


Ämnesstartare

En kompis till mig berättade att han rökt tidning, ja alltså vanliga tidningar och kataloger för han tyckte vanliga cigg var för svaga, enligt mig låter detta riktigt konstigt och jag får inte i hop det. Han hade tagit en hel katalog rullat i hop, tänd på och rökt. Enligt honom var det mycket starkare än vanliga cigg. Det kan ju aldrig vara samma "effekt" ?

Eller har jag fel och det han säger helt enkelt stämmer? 😮


   
Citera
Ämnesstartare

Din kompis är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han blir förmodligen hög på trycksvärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Din kompis är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens ungdomar... På min tid nöjde vi oss allt med att röka glödlampor. Suck suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, ja tänkte nästan de..

han berättade nu även att han blivig hög på något han kallde "bass-stån",
han förklarade de som " små pinnar i samma storlek som cigg, men de var typ torrt sjögräs"

Jag tror inte på allt han säger, men kul och veta om han värklien är så dum som de låter? ;o


   
SvaraCitera

passaro:

Din kompis är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ja kompis och kompis.. klasskamrat.
det värkar ju rätt tydligt att allt inte står rätt till :p


   
SvaraCitera

solar:

det värkar ju rätt tydligt att allt inte står rätt till :p

Du kunde inte komma på det själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tidning består utav papper. Papper brinner när man sätter eld på det. Har vid ett tillfälle lyckats sätta eld på en byggnad via en brinnande tidning, så din kompis är en smutsig lögnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahmen herregud, jag tål knappt denna sida länge ;s :p hahahah.
allt folk är så folkfientliga, man undra ju vilka som behöver söka hjälp ibland.. suck. SPELTIDNING..???


   
SvaraCitera

solar:

"bass-stån",

gissar på vass-strån [crazy][crazy][crazy][crazy]

ang röka papper så är det nog ganska "starkt" pga mycket skit i som blekmedel osv så kanske är svårrökt (äckligt)


   
SvaraCitera

solar:

ahmen herregud, jag tål knappt denna sida länge ;s :p hahahah.
allt folk är så folkfientliga, man undra ju vilka som behöver söka hjälp ibland.. suck. SPELTIDNING..???

solar:

denna sida

Du menar hela internet? http://en.wikipedia.org/wiki/Online_disinhibition_effect

"The notion of "You Don't Know Me" comes down to simple anonymity: when you're anonymous, it provides a sense of protection; within the framework of the Internet, this allows the user to move about without any kind of indication of identity or even distinguishing characteristics other than potentially a username. This kind of protection can provide a meaningful release for people in that they feel free to say things they might otherwise be embarrassed to, but by the same token, it also provides an outlet for behaviors that others might term antisocial or harmful."

"By combining solipsistic introjection with the imagination, a feeling of escapism is produced – a way to throw off mundane concerns to address a specific need without having to worry about consequences. According to Suler's[1] personal discussion with lawyer Emily Finch (a criminal lawyer studying identity theft in cyberspace), Finch's observation is that people may see cyberspace as a kind of game where the normal rules of everyday interaction don't apply to them. In this way, the user is able to dissociate their online persona from the offline reality, effectively enabling that person to don that persona or shed it whenever they wish simply by logging on or off."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha suck.. vissa har faktiskt inget liv ? :p


   
SvaraCitera

solar:

haha suck.. vissa har faktiskt inget liv ? :p

solar:

I dag 01:22

Nej, tydligen. [rolleyes]


   
SvaraCitera