Aviseringar
Rensa alla

Röker , vill berätta för föräldrarna


Ämnesstartare

Hejhej , är 15 år och röker. Skulle vilja berätta för min föräldrar om att jag röker. Men farsan skulle gå upp i taket och bli as förbanad , morsan skulle typ bara bli besviken. Dom skulle inte tillåta mig att fortsätta röka. Dom skulle t.ex inte ge mig pengar , inte få sitta vid datorn , inte göra ett skit nästan :S .Men att röka är något jag faktis vill forsätta med , tycker det är en härlig känsla att röka , svårt att förklara. Men någon som vet hur jag ska berätta det och även kunna få fortsätta röka. (Och nej , jag tycker inte det är coolt att röka)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahahaha skyll dig själv


   
SvaraCitera

säg bara: jag röker och ja kommer fortsätta med det ett litet tag till, för att få det ur mitt system. Man lever bara en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför berätta? Om du bara låter bli att dölja det så märker dom det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liksom
säg inget om de inte frågar
du behöver ju inte precis dölja det de fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0ndzkaN:

Skulle vilja berätta för min föräldrar om att jag röker.

varför vill du berätta överhuvudtaget? finns jue typ bara negativa saker med det[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag berättade för mina föräldrar att jag snusade dagen då jag fyllde 15, för man kan ju inte bli sur på ngns födelsedag [bigsmile] Jag trodde även att min farsa skulle bli skogstokig sen, men han tog det väldigt bra. Det är bara att berätta det, för det är fan så mkt bättre att vara ärlig än att ljuga.


   
SvaraCitera

Äh, bryr sig ens föräldrar om sånt här längre? Varenda 15-åring röker ju nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför röka?, jävla rikspucko.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför känns det så viktigt att berätta att du tänker dö i förtid? Gör det hela till en nice surprise istället. [smile]


   
SvaraCitera

Hehe, min mamma tog reda på det själv när jag var 13/14 och rökte. Inte rökt förutom ''testat'' sen dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Varför känns det så viktigt att berätta att du tänker dö i förtid?

slippa smyga med det 😛 , måste smyga med det även i skolan eftersom min mentor ringer hem så fort dom ser en från min klass röka , men dom göre bara 1 gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ringer hem till föräldrarna 1 gång asså


   
SvaraCitera

Du är svag


   
SvaraCitera
Hando

0ndzkaN:

Men att röka är något jag faktis vill forsätta med , tycker det är en härlig känsla att röka

Dra ner på det till en cigg per dag då och berätta inget för föräldrarna.
Mkay?[bigsmile]


   
SvaraCitera