Aviseringar
Rensa alla

Rökning osv..


Ämnesstartare

Hej allihop. inte en vidare bra titel som ni kanske ser. och jag vet inte om jag har placerat inlägget i rätt forum.

Hur som helst...

Jag har rökt ett bra tag nu, det hjälper mig att tänka bort dåliga tankar och dylikt. Har haft dödsfall inom släkten och även på andra håll.. och har mycket problem runt om kring som kommer och går. och när jag röker så blir jag på något sätt lugnare. folk säger att jag ger ett något lugnare intryck.

Är detta något man skall hålla hemligt för sina föräldrar? Mina är rätt så hetsiga när det gäller sånna här saker. Men med respons från andra håll är det lättare att välja vilken väg man ska gå.

Vill endast ha seriösa svar och inte ens massa skit inlägg..
Notera även att jag är ny registrerad här på ungdomar.se 🙂


   
Citera

Amoon:

Är detta något man skall hålla hemligt för sina föräldrar?

nej, om du förklarar lugnt och sansat tror jag att dom kommer förstå. berätta hur rökning gör dig lugnare så kommer dom nog inte ha något emot det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tycker du ska gå och göra det nu, få problemet ur vägen.


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Om du är typ 14 så ska du fan inte röka...


   
SvaraCitera

Neutron:

Hur gammal är du? Om du är typ 14 så ska du fan inte röka...

ser jävla coolt ut?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Sen så kan du få de att inse vilken dålig uppfostran du fått och bli jätte arga och slå dig med läderskärp.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

disco:

ser jävla coolt ut?

Coolare med pipa isåfall [cool]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

min far verkar inte bry sig så mycket. men jag skulle aldrig få för mig att röka i hans närhet. känns disrespectful på nå sätt

(eller nja, när han fattade att jag rökte fick jag en lecture om hur min arma farfar dog i tre olika sorters cancer)


   
SvaraCitera

Image
Image
Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Neutron:

Coolare med pipa isåfall

nej är du dum
pipa är coolt om kanske 10-20 år


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera