Aviseringar
Rensa alla

Rökning osv..


Image
Image
Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

det är skönt att bara outa det, din morsa kanske blir typ besviken ett tag och sen får du höra ett föredrag om att rökning hör och häpna är: ohälsosamt, därefter blir det nog ganska lugnt


   
SvaraCitera

Är det bara jag som skrattar hejdlöst åt denna? [bigsmile]

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Om du känner att du måste dölja det för dina föräldrar är det ganska tydligt att det är något dåligt, eller hur?

Rökningen kommer i längden också skada dig mer, även om det känns bra för stunden. Är det i så fall inte bättre att hitta något annat som får dig att slappna av och finna lugnet? Lugnet du känner av cigaretterna är förmodligen bara en effekt av att du började med rökningen från första början.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Om du känner att du måste dölja det för dina föräldrar är det ganska tydligen att det är något dåligt, eller hur?

är sex nått dåligt?

Chibibbi:

Rökningen kommer i längden också skada dig mer, även om det känns bra för stunden. Är det i så fall inte bättre att hitta något annat som får dig att slappa av och finna lugnet? Lugnet du känner av cigaretterna är förmodligen bara en effekt av att du började med rökningen från första början.

...men ser snyggt ut?


   
SvaraCitera

gör vad du vill. är dem inte helt bakom flötet kommer dem märka det för eller senare i vilket fall som helst


   
SvaraCitera

disco:

..men ser snyggt ut?

mm f1 c00lt jag röcker 20 paket/dag

disco:

är sex nått dåligt?

aa min syrra som e 12 ska få barn det e värsta c00lt serri e så himla häfftigt att pöka när inte man ej e gamal nog att ta konsckvensserna.....

....Tråkigt troll du är.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

mm f1 c00lt jag röcker 20 paket/dag

gör ingen skillnad hur mycket du röker
bara ciggen är i munnen när kameran är framme så är man cool

Chibibbi:

aa min syrra som e 12 ska få barn det e värsta c00lt serri e så himla häfftigt att pöka när inte man ej e gamal nog att ta konsckvensserna.....

du är dum i huvet [crazy]
är sex dåligt bara för att man vill dölja det för sina föräldrar
om föräldrar är homofober, är homosexualitet dåligt för att man vill dölja det för sina föräldrar

Chibibbi:

....Tråkigt troll du är.

ej troll endast aningen post-ironisk


   
SvaraCitera

disco:

ej troll endast aningen post-ironisk

Mm, du var fett rolig i vilket vall som helst.

disco:

gör ingen skillnad hur mycket du röker
bara ciggen är i munnen när kameran är framme så är man cool

Min mamma säger att man ska röka så mkt som möjligt, du ljuger min mamma har alltid rätt osv.

disco:

är sex dåligt bara för att man vill dölja det för sina föräldrar

Aa, det var precis det jag sa.

Jag är inte ironisk.

Dold text: Ursäkta ev. dryghet.


   
SvaraCitera

Är det bara tobak du röker så är det en väldigt onödig grej att lägga pengar på och förstöra hälsan för.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Mm, du var fett rolig i vilket vall som helst.

inte min avsikt men tack

Chibibbi:

Min mamma säger att man ska röka så mkt som möjligt, du ljuger min mamma har alltid rätt osv.

vad är poängen med att slösa cigg när ingen kamera är framme

Chibibbi:

Jag är inte ironisk.

Dold text: Ursäkta ev. dryghet.

chibibbi du är så svår att förstå
vet ej hur jag ska tolka detta inlägg
jag får en känsla av dryghet men vet inte om det är allvar eller ett skämt som går mig över huvudet, eller t.o.m. en parodi på folk som faktiskt är så

jag vet inte om du är ironisk eller inte, du skriver att du inte är ironisk, men är detta i själva verket även det ironi? dom två första texterna verkar vara en användning av uppenbar ironi för att motsäga texten nedan, men samtidigt behöver det inte vara så.

om jag bara kunde förstå mig på ditt inlägg, förstå mig på ditt komplexa sätt att tänka på
ursäktar du verkligen mig på grund av eventuell dryghet eller är du bara ironisk för att visa att du inte ursäktar mig? eller är du så pass ironisk att du inte anser att du var dryg överhuvudtaget?

om det nu är så att du var ironisk i "jag är inte ironisk.", var det en mening som du använde för att göra klart för mig att du varit ironisk hela tiden och därmed även klargöra att du nedvärderade mig i texterna innan? eller var det endast ett hipsterskämt vars mening är att förvirra?

chibibbi, ge mig svar
mvh
hejdå


   
SvaraCitera

disco:

vad är poängen med att slösa cigg när ingen kamera är framme

Kanske kameran var framme hela tiden?

disco:

chibibbi, ge mig svar

Jadu, jag är ett levande mysterium. I guess you'll die not knowing the answer to the question.

Hela ditt liv kommer du fundera på vad jag menar. Du kommer för alltid se tillbaka på den här dagen med ett "[tard][shake][surprised]"-uttryck på dittt ansikte. Ditt liv kommer att kretsa kring detta och inget annat. Kärlek, vänskap, jobb och framtid ger du upp för att lösa The Mystery: The irony of chibibbi...or is it irony?.

Genom dina år på jorden kommer du besöka alla världens hörn och kanter i jakten på Svaret. Inte ens den bästa av de bästa, ironikern Henrik Schyffert, kommer kunna knäcka nöten. Genom land och rike vänder du på varenda gatusten i ett desperat hopp om en ledtråd, om en så bara en antydning till att Svaret är inom räckhåll.

Åren går, utan ett tecken av färska spår.

Ack, ty din otur kommer vara resten av dina dödliga år. Kanske döden släpper dig fri från denna förbannelse?

här är ditt svar, disco
mvh
hejdå


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Kanske kameran var framme hela tiden?

ok fattar nu

Chibibbi:

Hela ditt liv kommer du fun...

orkar ej utgår från att du var ironisk med allt förutom dold text = du är en ochill fitta


   
SvaraCitera