Forumet - rökte hasch ur 1 päron tidigare

rökte hasch ur 1 päron tidigare

190 0 30

Spana också in:

Libertad:

Så folk gör fortfarande pipor av div. frukter, alltså. Förstår inte varför man inte bara köper en pipa istället, om man nu ska röka.

Vi hade ingen pipa och alex gillar inte att röka spliff, så det var lixåm vårt enda alternativ. Det gick dessutom överraskande smidigt, och röken fick en smak av karamelliserat päron :D
Rodja:

Vi hade ingen pipa och alex gillar inte att röka spliff, så det var lixåm vårt enda alternativ.

I see. En gång för länge, länge sen så var jag i en liknande situation.

Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig. [bigsmile]

Rodja:

Det gick dessutom överraskande bra, och röken fick en smak av karamelliserat päron :D

Haha. Spejsat!
Libertad:

Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig.

haha, funkade det bra?

Libertad:

I see. Är du kräsen (dvs. intelligent), eller kan du tänka dig telemarketing och dylik skit? Då kan det ju inte vara helt omöjligt.

jo. jag funderade på telemarketing en gång i tiden, men kom fram till att jag inte hade sjunkit så lågt än.
Libertad:

I see. En gång för länge, länge sen så var jag i en liknande situation.Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig.

haha, kanske lite snyggare metod. vi måste verkligen sett ut som idioter.