Aviseringar
Rensa alla

rökte hasch ur 1 päron tidigare


Ämnesstartare

Lilliean:

Du är trögtänkt

[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Går du inte i gymnasiet?

jo, men sommaren är dyr.

Rodja:

och röken fick en smak av karamelliserat päron

hm, låter bättre än bränd morot [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Vi hade ingen pipa och alex gillar inte att röka spliff, så det var lixåm vårt enda alternativ.

I see. En gång för länge, länge sen så var jag i en liknande situation.

Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig. [bigsmile]

Rodja:

Det gick dessutom överraskande bra, och röken fick en smak av karamelliserat päron 😀

Haha. Spejsat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jo, men sommaren är dyr.

I see. Är du kräsen (dvs. intelligent), eller kan du tänka dig telemarketing och dylik skit? Då kan det ju inte vara helt omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig.

haha, funkade det bra?

Libertad:

I see. Är du kräsen (dvs. intelligent), eller kan du tänka dig telemarketing och dylik skit? Då kan det ju inte vara helt omöjligt.

jo. jag funderade på telemarketing en gång i tiden, men kom fram till att jag inte hade sjunkit så lågt än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

I see. En gång för länge, länge sen så var jag i en liknande situation.Jag satte fast en nål mot en bordsskiva med häftmassa, tryckte fast en bit, höll ett dricksglas ovanför, eldade, tryckte ner glaset när det var fyllt med rök, öppnade en glipa och sög i mig.

haha, kanske lite snyggare metod. vi måste verkligen sett ut som idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

haha, funkade det bra?

Rodja:

haha, kanske lite snyggare metod. vi måste verkligen sett ut som idioter.

Det funkade knappt alls. Var fruktansvärt jävla meckigt. Men i teorin funkar det rätt bra, idén var bra. Tror mest det var jag som sög på att genomföra det och var fumlig.

Well, de flesta i Sverige tycker du är en idiot oavsett HUR du röker ditt hasch. Så det spelar nog inte så stor roll, om man ska tänka så. [bigsmile]

iosib:

jo. jag funderade på telemarketing en gång i tiden, men kom fram till att jag inte hade sjunkit så lågt än.

Jag provade en gång. Ej värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Well, de flesta i Sverige tycker du är en idiot oavsett HUR du röker ditt hasch. Så det spelar nog inte så stor roll, om man ska tänka så.

Du har en poäng. Det kanske t.o.m. upplevs som mer sympatiskt att sitta med ett urgröpt päron med en bit folie på och elda som ett cp än att helt arrogant röka en liten missformad cigarett.

Jag är rätt bäng fortfarande. Ska bli mer bäng nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BOOGIE'S GOT ME IN A SUPER TRANCE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Det kanske t.o.m. upplevs som mer sympatiskt att sitta med ett urgröpt päron med en bit folie på och elda som ett cp än att helt arrogant röka en liten missformad cigarett.

Det jag menar. Ser lite roligt ut, sådär. Folk kan tänka "Nej men, försöker de grilla ett äpple? Så tokigt. [smile]"

Och alla vet att äppelgrillning går långt före haschrökning. Långt, långt före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Och alla vet att äppelgrillning går långt före haschrökning. Långt, långt före.

Ta ett äpple istället för HASCH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Ta ett äpple istället för HASCH

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^^


   
SvaraCitera