Aviseringar
Rensa alla

Rösta – bröst eller rumpa?


Rumpa. Bröst föredrar jag små - men även då de är små så är de inget mot en fin rumpa.


   
SvaraCitera

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

älska rumpa 😀 så slank, mjuk och fin 😀 fast nått som är minst lite sexigt är magar[wink] vanliga fina magar, inte 30cm-omkrets magar utan normala magar 😀 tjejer på 50-55 kg klassen han mysigast magar [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt mig så vinner rumpor överlägset, men sen så är ju jag faktiskt inte heller en kille så jag antar att min åsikt inte är så mycket värd


   
SvaraCitera

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

fascinerande är det inte med killbröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

Det är inte så hett med killar med bröst, tyvärr 🙁


   
SvaraCitera

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

bakvägen är alltid bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starling:

Killar, vad tänder ni egentligen på?

Okej inte för att jag är kille nu, men jag har också alltid varit nyfiken på det här så därför frågade jag killar som gillade rumpor.... dels var det för sexställningarna t.ex doggie gör det skönare att ha med en tjej som har stor rumpa, sen var det även att kvinnan får fina höfter med stor rumpa och att rumpa kan man röra synligt utan att det ska se konstigt ut gentemot bröst.....

Varför visa killar också gillar tjejer med rumpa istället för bröst är för att man vet aldrig vad tjejer döljer där under... det finns tjejer som har stora bröst med bh men utan så är de jätte hängiga så därför kan det ibland vara att killar heldre föredrar rumpa som är garanterat....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

i think im an ass man [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

Reeplay:

Enligt mig så vinner rumpor överlägset


   
SvaraCitera

xparn:

Men om du ser en tjej bakifrån så är det väll inte så att du tittar henne i nacken först? [tard][confused]

Nu var väl ändå frågan vad vi killar föredrar?


   
SvaraCitera

starling:

Rumpa (Du röstade på detta alternativ)

Mestadels för att man kan se på en tjejs röv utan att hon blir förbannad, för hon har inte ögon i nacken.
Ska man se bröst så kan hon oftast se att man kollar på dem, och då blir det ett jävla liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Ska man se bröst så kan hon oftast se att man kollar på dem, och då blir det ett jävla liv.

Blir det? [smile]


   
SvaraCitera

JKNUG:

Blir det? [smile]

Ja, massa gnäll och kanske våldsamheter...
råkade in i den fällan en gång...aldrig mer


   
SvaraCitera

Pappbox:

Ja, massa gnäll och kanske våldsamheter...
råkade in i den fällan en gång...aldrig mer

Om du ger fan i att dräggla och glo i två minuter utan att blinka så blir det nog bättre.[wink]
Själv brukar jag inte dra mig för att Verkligen låta det märkas när jag kollar på en tjej med vågad u-ringning.
"Vad glor du på?"
- Menar du att du har den där u-ringningen för att du INTE vill att andra ska kolla?


   
SvaraCitera