Aviseringar
Rensa alla

Rösta i EU-valet, ni myndiga ungdomar


Ämnesstartare

Blev en röst på SD idag, inte särskilt mycket för deras politik utan framförallt för att stötta demokratin och yttrandefriheten. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det var fan vad många såna här trådar vi ska ha....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Blev en röst på SD idag, inte särskilt mycket för deras politik utan framförallt för att stötta demokratin och yttrandefriheten. 

så du röstar på sd eftersom du tkr synd om dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

så du röstar på sd eftersom du tkr synd om dem?

Jag röstar delvis på SD för att folk måste lära sig att respektera yttrandefriheten och demokratin och lära sig att antidemokratiska metoder inte är okej. Det kan man endast göra genom att rösta på de partier som utsätts för ständiga antidemokratiska attacker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Jag röstar delvis på SD för att folk måste lära sig att respektera yttrandefriheten och demokratin och lära sig att antidemokratiska metoder inte är okej. Det kan man endast göra genom att rösta på de partier som utsätts för ständiga antidemokratiska attacker. 

Deras invandringspolitik då? Den är ni väl inte oense om?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Deras invandringspolitik då? Den är ni väl inte oense om?  

Naturligtvis inte. Men jag är inte lika kritisk till EU som SD är och dessutom hade jag helst inte velat stödja deras toppkandidater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Jag röstar delvis på SD för att folk måste lära sig att respektera yttrandefriheten och demokratin och lära sig att antidemokratiska metoder inte är okej. Det kan man endast göra genom att rösta på de partier som utsätts för ständiga antidemokratiska attacker. 

så det spelar ingen roll vad ni utsätter invandrare för, sål änge 'vänsterextremister' inte gapar så har vi frid och fröjd i sverige va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

om de ba va värt ansträngningen Rodnar

Röstade i en hemsk hetta. Kände både svimnings- och kräkkänslor och kände hur svetten rann innanför klänningen, men jag stannade kvar och röstade ändå. Hoppas fan att moder Svea uppskattade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: jag är inte lika kritisk till EU som SD är

fiint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: så det spelar ingen roll vad ni utsätter invandrare för, sål änge 'vänsterextremister' inte gapar så har vi frid och fröjd i sverige va

SD utsätter inte invandrare för någonting alls. Det vänstern gör är däremot att tysta ner meningsmotståndare samtidigt som de tar sig rätten att bestämma vilken information svenska medborgare ska få ta del av. Det är i direkt strid mot demokrati och yttrandefrihet. 


   
SvaraCitera
Draug

Kommer inte hända.


   
SvaraCitera