Aviseringar
Rensa alla

rött, ömt och skaver längst ut på förhuden.


Ämnesstartare

Iförrgår var jag med en tjej hela natten. Det ena ledde till det andra men inte så långt till sex. Hon sög av mig sen sov vi. Nu några dagar efter, är det rött, väldigt ömt och skaver längst ut på förhuden. Har även fått en prick på rätt långt ner på ollonet bakom förhuden, typ vinröd/röd.. Ungefär lika stor som en lillfingerfingertopp... Jag har inte haft sex på en mycket längre tid, och vet inte hur jag ska hantera detta för att det känns i stort sätt hela tiden..
hjäälp..[blush]


   
Citera
Ämnesetiketter

Grattis, bruden hade herpes i käften och smittade din kuk.


   
SvaraCitera

Eller så är du bara irriterad för att hon sög dåligt och använde tänderna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är liksom inga märken på nå herpes där nere, men hon sög inte med tänderna heller.
dessutom hur förklaras den röda pricken på ollonet då...
på förhuden är det bara rött i typ en rand runt toppen av förhuden..[blush]


   
SvaraCitera

Har du någonsin testat dig? Om inte, gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Har du någonsin testat dig? Om inte, gör det.

Nej det har jag inte. Har du..? isånafall, vad innehåller en sådan undersökning på killar?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jewhlo:

vad innehåller en sådan undersökning på killar?

Den innehåller en undersökning
???
Vad tror du.
Någon tittar på din snopp, utvärderar, kanske tar en nål och sticker på snoppen så att den sloknar och faller ihop som en balong som sprängs duvvet.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

AIDS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

you have aids, yes you have aids!
- stick till ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera

Sugmärke[blush]


   
SvaraCitera

Det kan vara könsherpes, som man får av ett virus, eller en urinvägsinfektion. Om man smittats med herpes får man leva med det resten av livet, det går inte att äta medicin mot det. Urinvägsinfektioner kan man äta pencillin mot eftersom det beror på bakterier.

Du kan gå till UM och lämna ett urinprov för att få reda på vad det är, du får kissa i en burk som du lämnar för provtagning. Om det är herpes kan man även få lämna blodprov.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera