Aviseringar
Rensa alla

Roliga alkisbilder.


Smilen
Ämnesstartare

Jag tänkte att här postar vi bilder eller Youtubeklipp på roliga och kanske även tragiska bilder på alkisar som beter sig lite humoristiskt. 

Förläng livet med härliga skratt som alkisar kan bjuda på! 


   
Citera
Ämnesetiketter
Smilen
Ämnesstartare

Kan inte föra över bild från Google på mobilen. 


   
SvaraCitera

Nja, gillar inte att göra roligt av personer som det är synd om i bilderna =/


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Crysilis:
Nja, gillar inte att göra roligt av personer som det är synd om i bilderna =/

Synd? De har valt det själva. Och de är förjävla roliga ibland. Ner med moralen och se de roliga med saken istället. 


   
SvaraCitera

Det ev skrattet blir snart en beska istället då det är människor med rätt tragiska liv när det gått så långt att de ramlar runt och gör bort sig i nedkissade kläder. 


   
SvaraCitera

Mm shit vad taskigt


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

påsk.jpg


   
SvaraCitera

ganska sjukt att staten finansierar deras sjukt produktiva livsstil... :$


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

alkis-kristian1.jpg


   
SvaraCitera

då är ju frågan smilen, skulle du vilja bli postad nånstans om du va full?


   
SvaraCitera
23an
 23an

Smilen:

Synd? De har valt det själva. Och de är förjävla roliga ibland. Ner med moralen och se de roliga med saken istället. 

Du vet inte varför någon har blivit alkoholist. Att man till slut väljer att berusa sig kan ha sina orsaker men det gör knappast saken bättre att folk gör narr av dem. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Men se humorn i det snälla. De vill ju säkert göra sig märkvärdiga med flit lite också.


   
SvaraCitera
23an
 23an

Smilen:
Men se humorn i det snälla. De vill ju säkert göra sig märkvärdiga med flit lite också.

Jaaahaaaaa ja men då är det lugnt om de gör det med flit... Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Posta bilder eller filmer på alkolister, DET är vad tråden handlar om. 


   
SvaraCitera

Det här var den mest naiva tråden jag stött på. Hade du bott under samma tak som alkoholister och dessutom fått bli utsatt för psykisk och fysisk misshandel så hade det inte funnits något humoristiskt med alkoholism överhuvudtaget.

Jag säger att vi låser tråden, då alkoholism är en sjukdom som man ska ta jävligt seriöst. Punkt.


   
SvaraCitera