Aviseringar
Rensa alla

Roligaste, eller bästa buset du någonsin gjort?


Ämnesstartare

Tja, tänkte att vi kunde starta en tråd om det bästa buset du har gjort på någons hus? Kan börja med det roligaste jag var med om 😛 Skicka gärna om du har något roligt tips.

Vi var ute en gäng jag och ett par killar, då började vi plinga hos en vältränad kille, runt 27 år gammal. Han öppnade 2 gånger, efter det så matade vi ägg på hans fönster 4 stycken. Och då kom han springandes ut och tyvärr så ramlade han när han sprang.


   
Citera

Spaya ytterdörren med såntdär typ sprayskumspagettiskit-vetejvaddetheter. [blush]


   
SvaraCitera

Det är inte kul att göra sådant, bara taskigt och intelligensbefriat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är visst kul, beror på hur ung man är. Isola föredrar du att man ska kirra en fb kuk eller vad?


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Isola föredrar du att man ska kirra en fb kuk eller vad?

[shake]
Du är ju konstig. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH :][mad][mad][mad][mad][mad][confused][confused][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

hängde upp en flaggstång i taket inne i en matsal en gång. hyfsat om omoget men lite roligt.


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Isola föredrar du att man ska kirra en fb kuk eller vad?

[shake]


   
SvaraCitera

Vi ställde en soptunna utanför en persons dörr när hon inte öppnade [cool]

Okej... vi var typ 6-7... den enda gången jag gått ut å tiggt godis [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha okej 🙂


   
SvaraCitera

dödade en kille en gång


   
SvaraCitera

Kastat snöbollar.. Blev polisanmäld. [sad]

Dom tog tillbaks den när jag bad om ursäkt. [wink]


   
SvaraCitera

klippte sönder typ 20 dn-tidningar och hällde över en random människas gård på halloween, måste varit ett helvete att få bort allt blött papper dagen efter [sad]


   
SvaraCitera

Tejpa vattenkranen. Läste det i en kalle-anka tidning när jag var sju år och testade det sedan på vår egen vattenkran för att lura mamma. Hon blev blöt.


   
SvaraCitera

en halloween kväll knackade jag och en kompis på ett hus där en grining tant bodde och hon gav oss inget godis. då såg vi hennes soptunna som stod där och var överfull så vi hällde skräp över hela hennes gräsmatta, när vi var klara så stod hon vid ett fönster och tittade på oss, vi fick panik och sprang därifrån, var roligt

en annan gång så kastade jag och nåra kompisar in ägg i ett hus för deras fönster var öppet och då kom en gubbe springandes ut och sprang i fatt oss och hotade med att slå oss ifall vi inte gick in dit och torkade upp. sen när vi gick mot hans hus så märkte han inte hur vi sprang ifrån honom, idioten gick snabbt och före oss så vi saktade sakta men säkert ner och när vi såg att han inte märkte nåt så sprang vi. trög gubbe, var också roligt

förr had ejag och nåra kompisar också en lek under vintern. den leken gick ut på att man skulle pajja så många fönsterrutor som möjligt med snöbollar ner vi gick ner till stan eller så. sjukt roligt lek och det blev massa springande när arga gubbar sprang ut och föröskte jaga oss, bra med motvion.

var det jag kom på nu


   
SvaraCitera