Aviseringar
Rensa alla

Roligaste mötet med polisen ??


Ämnesstartare

Hehe nu undrar jag vad erat roligaste möte med polisen har varit :P..

Mitt va nog när jag och 3 kompisar till satt utanför folkets hus där vi bor typ 100 meter ifrån där jag bor. när vi hadde suttit där i 1 timme så kommer 1 polis bil och 2 poliser kliver ut dom kommer fram till oss och frågar vad vi gör och vilka av oss som hadde moppe där. efter en stund börgar en av poliserna titta på min moped och frågar vart jag köpt den och så och jag svarar på allt tills han ser att ram-nr'et va borta på den och så börgan han bli mistänksam om den va stulen eller trimmad, men han slutade fråga om det när han såg att jag inte hadde nått baklyse eller framlyse men jag sa bara att jag va ute och täst körde och fick soppa torsk och gick med moppen till mina kompisar, men helt plötsligt ser en av poliserna en stor pöl under min moppe alltså ensin som har läkt ur min reserv flaska som jag har under limpan 😛
så börgar en av dom och frågar om jag har trimmat moppen och jag svarade bara att jag inte vet vad det är för cylle eller nått på den.
men nu till det roliga hehe när polisen börgar sticka så sätter jag mig på moppen tar fram flaskan med bensin och kickar igång moppen och sticker förbi polisen och dom gasar på som satan 😛 så jag svänger inn på våran går och tur som jag hadde så stog grinden till industriområdet presis öppen så moppen gick inn så jag körde inn och polisen stannade utanför och väntade på mig 😛 men jag tog en bakväg ut och fuckade åt dom sedan såg jag dom inte mera xD


   
Citera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera

STAVA RÄTT DITT FÖRBASKADE JÄVLA OBILDADE, IDIOTISKA, DUMHÖVDADE, BORDE VARA EN DELFIN, HAMSTERFJOLLA!

Liksom, ska det vara så svårt att stava rätt även fast du är 15?
Så cool med mopeden eller mest patetiskt?
- Svaret är patetiskt.

Det stavas "börjar", inte "börgar".

-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

garyforce:

Hehe nu

Där slutade jag läsa. Bristande kommatering är inte okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Det stavas "börjar", inte "börgar".

jag tycker om börgare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

jag tycker om börgare.

åh herregud, pr för din restaurang nu igen?[rolleyes][wink]


   
SvaraCitera

vad lantligt att hänga vid folkets hus..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

möten med polisen är aldrig roliga

men en rätt lustig sak var en gång när jag och mitt ex satt på en klippa och rökte gräs och drack bärs, så kom det helt plötsligt två civilpoliser som frågade vad vi gjorde. vi hade precis hunnit fimpa och vi sa "ingenting" och såg skyldiga ut. "jaja, ni städar väl upp efter er?" sa dom. "visst konstapeln" sa vi. så gick dom och vi fick oss ett gott skratt åt dumbomarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moppe är tufft. Själv kör man med hockeybilder i ekrarna på cykeln.


   
SvaraCitera

garyforce:

tills han ser att ram-nr'et va borta på den och så börgan han bli mistänksam

Är inte det det där som står under typ där man har fötterna? Ofta att dom kollar där liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fån. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

"börgar".

Innerst inne är de alltid bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

STAVA RÄTT DITT FÖRBASKADE JÄVLA OBILDADE, IDIOTISKA, DUMHÖVDADE, BORDE VARA EN DELFIN, HAMSTERFJOLLA!


   
SvaraCitera

Harpyja:

Innerst inne är de alltid bögar.

spindelnätaren:

jag tycker om börgare.

Det är inget fel på börgare/bögar, alla borde ha en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polisen bad mig att klä av mig och när jag vägrade slog han mig på snoppen med sin batong[cry]


   
SvaraCitera