Aviseringar
Rensa alla

Roligt att göra i London?


Ämnesstartare

Ska till London på måndag, vad kan jag hitta på?


   
Citera
Ämnesstartare

pubbar[y][y][y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FOTBOLL [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nån seriös?

Typ bra shoppingstråk eller whatever?


   
SvaraCitera

Billig öl, billig alcohol.
Finns många ställen där man kan dricka sig full och ragga på svenska brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var seriös [no-no] för det är det ända bra med england


   
SvaraCitera

London är en fantastisk stad! Bodde där hösten 2007 och har åkt tillbaka flera gånger - kan aldrig bli mätt på den staden. Synd att du inte talade om mer vad du gillade att göra; kolla på saker, shoppa, klubba? Hur som helst har jag massor av tips, så har någon en fråga om London och vad som finns att göra där, bring it on!

Nu vill vi ju snarare höra vad du hittade på därborta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

London zoo [love]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Vad roligt jag hittar den här trädden, jag ska likväll åka dit på torsdag med skolan. Tyvärr har jag bara fredagen för att gå fri genom staden men nu har jag hört att det kanske ska va "Bank holiday" då, som betyder att inget är öppnat, även inte kollektivtrafiken :s . Nån som vet mer om en sån dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nyss hemkommen från England där jag spenderat tre dagar i London & resterande dagar i Liverpool.

Shopping är ett måste i London, Madame Tussauds kan vara roligt & ha sett.
Besöker man England, vart man än åker är fotboll ett måste, gärna både PL & lite lägre divisioner också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In på Harrods och låtsas var rik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harrods är roligt att ha varit på men den bästa shoppingen finns inte där.


   
SvaraCitera

Shoppingen har er ju underbar. Ska ner till stan imorgon for att bara handla allt jag har kvar (ca 8000). Finns ju hur mkt annars att gora som helst. Finns massvis med mysiga barer, massor med go mat. Oker tyvarr tillbaka imorgon kvall. Bara fyra manader kvar tills man flyttar hit. Sjukt fint har [love]


   
SvaraCitera

camden town, covent garden (?)... sm butiker är bäst...
fa inte till harrods, jätte missnöjd [sad]


   
SvaraCitera