Aviseringar
Rensa alla

Romantik ( för tjejer )


rmrg88
Ämnesstartare

Vill göra nått romantiskt för min flickvän som jag snart varit tillsammans med i tre månader, har kollat lite på spa och sådär men det går på typ 3500 :- inte det att jag inte kan lägga det på henne men det är en ganska ordentlig summa, någon som har något förslag? =)


   
Citera

=)


   
SvaraCitera

hehe ska börja med den smileyn


   
SvaraCitera

använd tungan


   
SvaraCitera

mat. åh mat..


   
SvaraCitera

vill oxxxxxxxå


   
SvaraCitera

Det är bra, tre månader är skitlång tid! Ni är så duktiga! Se nu till att skämma bort henne ordentligt här i början så att hon blir uttråkad sen om något år ungefär när du inte har råd/ork att köpa span till henne längre.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

=)

Den smileyn är den bästa =)
Lite collare o skönare än 🙂


   
SvaraCitera

Sterd:

Det är bra, tre månader är skitlång tid! Ni är så duktiga! Se nu till att skämma bort henne ordentligt här i början så att hon blir uttråkad sen om något år ungefär när du inte har råd/ork att köpa span till henne längre.

Haha bitter eller

Blåbärt:

Den smileyn är den bästa =)
Lite collare o skönare än 🙂

ja lr hur =)


   
SvaraCitera

låter lite för overkill, spa skulle vara något ni skulle kunna fira med på ettårsdagen typ O_o tycker en extra mysig myskväll borde vara enough, romantik är inte min grej direkt öh....... men sådär tända ljus o middag, kanske hemlagad men inte bränd o failig sådär, annars gåre bra med hämtmat också lixom : PPPp sen spica upp sexlivet lite me GLITTER ON THE FLOOR lol skoja


   
SvaraCitera

Men gör något med henne som du vet att hon gillar vafan :l


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Haha bitter eller

Realist och observatör [wink]

OnT: Bara sätt på'na en extra gång, det är lagom.


   
SvaraCitera

Sterd:

Realist

Då har du snevriden bild av oss cheyer


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Då har du snevriden bild av oss cheyer

Nej, realistisk ju [confused]


   
SvaraCitera

Sterd:

OnT: Bara sätt på'na en extra gång, det är lagom.

haha


   
SvaraCitera