Aviseringar
Rensa alla

Romantiska killar, finns ni?


Turbo

Kära dagbok.. 


   
SvaraCitera

Det finns romantiska killar, och jag är en av dom


   
SvaraCitera

Klart dom finns


   
SvaraCitera

nice Mycket glad


   
SvaraCitera

herkuled:

Kan vara

TIL självinsikt är egoism


   
SvaraCitera

Finns romantiska killar?
Nej (såvida han inte är en smygbög Oskyldig)


   
SvaraCitera

jag e trevlig.......iaf enligt alla jag känner 😀


   
SvaraCitera

orkade ej läsa texten.
men min far är 1 romantisk man t ex 1 år så gav han min mor en kaktus på alla hjärtans dag.

har ärvt min romantiska sida från min far.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror llt beror på vart och hur en väljer att leta.


   
SvaraCitera

tänk om han sade att hans kärlek representeras bättre av den än en ros som snabbt vissnar eller att även om livet blir jättesvårt och taggigt så kommer han att finnas där genom allt. gu vad jag hade blivit glad. 

Blivande_japan: men min far är 1 romantisk man t ex 1 år så gav han min mor en kaktus på alla hjärtans dag.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
orkade ej läsa texten.
men min far är 1 romantisk man t ex 1 år så gav han min mor en kaktus på alla hjärtans dag.

har ärvt min romantiska sida från min far.

Hjärta


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
tänk om han sade att hans kärlek representeras bättre av den än en ros som snabbt vissnar eller att även om livet blir jättesvårt och taggigt så kommer han att finnas där genom allt. gu vad jag hade blivit glad. 

Lol, vet inte ens om min fader någonsin sagt att han älskar min mor, så det hade nog varit att hoppa på för mkt...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Lol, vet inte ens om min fader någonsin sagt att han älskar min mor, så det hade nog varit att hoppa på för mkt...

han får rafsa ned det på ett kort och säga att det kom bort. kanske.


   
SvaraCitera

jag kan va romantisk 😉


   
SvaraCitera

jocke/Kim:
jag kan va romantisk 😉

till ex så kan jag ge rosor för att va gullig och ge överasknings presenter ;3 sen sängen är väll en annan historia


   
SvaraCitera