Aviseringar
Rensa alla

Ronald Weasley får äntligen ligga!


Ämnesstartare

Då Mr och Mrs Weasley hade åkt för att besöka sin son Charliel i Bulgarien resulterade detta i att kråkboet var föräldrarfritt i en vecka. Harry var tvungen att spendera ännu en vecka hos Dursleys, och Hermione ville inte umgås ensam med ginger-Ron så därför var Fred, George, Ginny och Ron ensamma i huset.

"Du gissa vem som kommer hit med lite eldwhiskey?" sa Fred med en retande ton till Ron.

"Vet inte, professor Flitwick kanske?" svarade Ron då han visste att Flitwick hade en nästa pedofilaktig förkärlek till eldwhiskey.

Fred och George tittade på varandra och skakade på huvudet, och vände sig sedan mot Ron med ett hånflin.

"Ha! Tror du på allvar att vi skulle bjuda hit en lärare från Hogwarts?" skrockade George och Fred fortsatte "Men du har ju aldrig riktigt haft alla strån på kvasten så att säga, så det förvånar oss inte". De brast ut i ett gemensamt hånande skratt och Ron tittade ned i marken och kände hur hans kinder blev röda.

"Era nedrands sprängstjärtsfjantar! Kan ni inte säga vem det är!?" röt Ron så ilsket han kunde, varav hans äldre tvillingbröder mötte honom med ett till gapskratt. När de skrattat färdigt tittade dom på honom med samma min som när man ser en hamster springa för fort i ett hamsterhjul och snurra runt ett helt varv och flyga in i väggen av buren.

"Oliver Wood såklart! Han är ju den enda vi känner som är i ungefär vår ålder och kan köpa ut från trollkarls-systemet!" sa Fred med ömkan i rösten, och som vanligt fortsatte George hans meningar "Och vi hoppas att du förstår att du inte ska berätta något för mamma och pappa och att du håller dig på ditt rum!".

Ron kände sig lite bättre till mods men samtidigt sjukt nervöst, Oliver Wood skulle komma hit! Han hade varit på besök på middag en gång tidigare under sommaren, varav han gett Ron blickar som Ron uppfattat som både obehagliga men samtidigt väldigt tändande. Dock vågade han inte säga något då han visste att George hade känslor för Oliver.

Klockan var runt 8 och det var läggdags för Ron, han var lite ledsen att han var tvungen att sova och inte fick en chans att hälsa på Oliver som skulle komma till kråkboet vid 8:30 och sova över där.

Ron klädde av sig och la sig i sängen, och drömde fina drömmar om att vara snygg och populär, två egenskaper våran stackars ginger saknade. Men han vaknade över att han hörde fnissningar och tunga andetag. Han vaknade fort och tittade runt i rummet och såg att dörren stod öppen!

I dörrkarmen stod ingen mindre än Oliver Wood, lika lång, sexig och magnifik som alltid. Han hade en kåthet i blicken som gjorde att Ron darrig i hela kroppen.

"Eeh eeh v-v-v-v-afan glor du på!?" sa Ron med blandat rädsla och kåthet. Oliver log mot honom.

"Din söta lilla rumpa" svarade han och det hördes tydligt att han var full och kåt.

"Vill du knulla mig?" sa Ron med lite kåtblandat skräck och Oliver smög in i rummet och stängde dörren bakom sig. Han viftade på den snabbt med sin trollstav och mumlade någonting, det hördes ett litet klick och Ron förstod att han måste låst dörren med någon trollformel.

Han närmade sig Ron och på vägen drog han av sig sin tröja så han stod i bara byxor vid sängkanten. Han tog tag i Rons hand och placerade den vid sin kuk. Han drog fram sin trollstav igen och drog av sig brallorna och Ron plockade fram hans kuk och tog den i munnen.

"Du suger fan sämre än du ser ut!" sa Oliver och pekade på Ron med sin trollstav, "Salivius Totalus!" viskade han och avsugningen blev mycket skönare och våtare och Oliver körde sin kuk så långt ner i halsen att det rann tårar ner från Rons kinder.

"Ställ dig på alla fyra, ginger!" sa Oliver med order i rösten, Ron gjorde som han sa och särade på skinkorna. Synen Oliver fick se gjorde att han slaknade direkt, Rons anal var fylld av hår lika rött som det på hans huvud, toppat med kånkelbär och något som såg ut som en mugglarleksak hängde i en av rövhårstoffsarna.

"Vad fan är det för fel på dig? Vad sysslar du med?" sa Oliver och höll tillbaka spykänslorna.

"Gillar att stoppa upp saker i analen när jag vill ha det lite skönt för mig själv"

Oliver suckade och pekade med sin trollstav på anuset. "Reparo!" skrek han och det såg ut som nytt. Oliver runkade upp ett stånd och tog fram en flaska glidmedel han köpt i sexshoppen "Nifflare och Nymfomaner" i Diagongränden. Han placerade sin kuk vid Rons röv och började taktfast knulla honom.

Ron stönade men sedan hörde dom fotsteg utanför rummet. "Alohomora" hörde dom viskas och in i rummet klev Lee Jordan, även känd som nege... den svarta snubben som kommenterar quidish matcherna.

Oliver låtsades som ingenting och fortsatte pumpa Ron hårt bakifrån varav Lee sa "Shit Oliver, du är fan bättre på att knulla gingers än du är på att spela Quidish, och det säger inte lite!".

"Ja, men han låter lite väll mycket" sa Oliver och Lee var snabbt framme med sin lösning och körde sin smutsiga negerballe i Rons mun.

"Det ser bra ut det här, båda sidorna gör sitt bästa och det är ser ut att bli en svår duell" sa Lee med sin kommentar röst "blurubrbul" mumlade Ron till svar.

Dom fortsatte pöka på honom ett tag och till sist kom båda i hans mun och gjorde "high five" med varandra, Ron kände sig nöjd och glad över att ha fått sin fantasi med uppfylld. Men då kände dom en mystisk dimma i rummet, och från ingenstans stod en lång man med långt vitt skägg och en mörklila slängkappa, halvmåne formade glasögon och en besynnerlig hatt i rummet... det var Albus Dumbledore!

"Oliver, Lee och Ron. Som ni säkert vet har Hogwarts, skolan för sexig magi ett motto, "Draco Dormiens nunquam titillandus" som kortfattad betyder "alla ska få ligga". Oliver, jag vet att du gått ur skolan men detta bevisar att du förstått meningen i din utbildning!"

Oliver log stolt över komplimangen, och Dumbledore fortsatte sitt tal

"Och vad gäller er andra, så kan ni vänta er 200 poäng till Gryffindor när ni börjar ert nästa år på Hogwarts, skolan för sex på ett magiskt sätt!"


   
Citera
Ämnesstartare

Inspirerat av denna tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

och något som såg ut som en mugglarleksak hängde i en av rövhårstoffsarna.

hahaha lol.

McLuver:

Inspirerat av denna tråd

tänkte på det [blush][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Och vad gäller er andra, så kan ni vänta er 200 poäng till Gryffindor när ni börjar ert nästa år på Hogwarts, skolan för sex på ett magiskt sätt!"

[love]


   
SvaraCitera

McLuver:

När de skrattat färdigt tittade dom på honom med samma min som när man ser en hamster springa för fort i ett hamsterhjul och snurra runt ett helt varv och flyga in i väggen av buren.

[cheers]

McLuver:

Rons anal var fylld av hår lika rött som det på hans huvud, toppat med kånkelbär och något som såg ut som en mugglarleksak hängde i en av rövhårstoffsarna.

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

jag äter bajs


   
SvaraCitera

McLuver:

tittade dom på honom med samma min som när man ser en hamster springa för fort i ett hamsterhjul och snurra runt ett helt varv och flyga in i väggen av buren.

hur ser det ansiktsuttrycket ut? [tard]


   
SvaraCitera

Gapflabbade.
Keep it up[cool]


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAH!!!!! [bigsmile] asball xDD [y]


   
SvaraCitera

McLuver:

När de skrattat färdigt tittade dom på honom med samma min som när man ser en hamster springa för fort i ett hamsterhjul och snurra runt ett helt varv

jag brukade snurra runt min kompis hamster runt runt och den åkte minsan aldrig in i väggen! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana:

jag brukade snurra runt min kompis hamster runt runt och den åkte minsan aldrig in i väggen! [no-no]

[tard]


   
SvaraCitera

McLuver:

in i rummet klev Lee Jordan, även känd som nege... den svarta snubben som kommenterar quidish matcherna.

[love][love][love]


   
SvaraCitera