Aviseringar
Rensa alla

Ronaldo slutar!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Fäll en tår för en av världens allra största fotbollsspelare nånsin. den äkta Ronaldo medelade inatt att han lägger av med fotbollen. alla gamla goda legender börjar nu försvinna. tack Ronaldo för allt!!! tack för alla mål i real madrid!

fotbollsvärlden är nu en legend mindre [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Och en fantastiskt vacker tandrad mindre :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

den äkta Ronaldo

Vill se låtsas-Ronaldo.

OnT: Så synd, men han börjar väl få gråa hår. Dumt att fortsätta spela när man inte längre orkar. Var glad över hans lyckade karriär istället.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Var glad över hans lyckade karriär istället.

jo det är klart men är ändå tråkigt. spelare idag är inte lika coola och roliga som de var förr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

spelare idag är inte lika coola och roliga som de var förr

Varför inte?
Jag gillar flera som är aktiva nu, minst lika mycket som äldre spelare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Varför inte?
Jag gillar flera som är aktiva nu, minst lika mycket som äldre spelare.

fotboll blir bara mer och mer om pengar och sån skit. alla stjärnorna idag är inte alls lika sköna. idag finns inga riktiga ärliga spelare som spelar för kärlek till fotbollen, finns mest divor idag. och messi som alla älskar kan inte ens göra nåt i VM för argentina men ändå tycker alla att han är bäst genom tiderna. äkta spelare som ronaldo (den äkta) eller zidande kunde liksom vinna VM helt på egen hand liksom


   
SvaraCitera

Fotboll suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att du menar ronaldo från brasilien?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah nä det gjorde du ej [crazy] vad synd!!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Nog för att jag gillade Ronaldo och han är en av de absolut största vi växt upp med men han har varit nästintill borta sen 2005 så jag kan ju inte påstå att det känns särskilt tungt att han slutar nu.

patrick bateman:

alla stjärnorna idag är inte alls lika sköna. idag finns inga riktiga ärliga spelare som spelar för kärlek till fotbollen,

Fast jag vet inte om Ronaldo ses som särskilt skön och ärlig. Det han gjorde i Inter var allt annat än snyggt.

Lehman var skön, Ronaldo var mest bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

äkta spelare som ronaldo (den äkta) eller zidande kunde liksom vinna VM helt på egen hand liksom

.
Mm fast Zidane var ju också ett smartskaft...[rolleyes]

patrick bateman:

idag finns inga riktiga ärliga spelare som spelar för kärlek till fotbollen

Tycker inte att tex Ronaldinho och Iniesta verkar vara sådana. Men jag kanske har fel uppfattning, de kanske bara spelar för pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ah nä det gjorde du ej vad synd!!

ja brasse ronaldo

vilken annan ronaldo slutade inatt?

El Guaje:

Nog för att jag gillade Ronaldo och han är en av de absolut största vi växt upp med men han har varit nästintill borta sen 2005 så jag kan ju inte påstå att det känns särskilt tungt att han slutar nu.

jo klart han dog efter han lämnade real men ändå tråkigt

El Guaje:

Fast jag vet inte om Ronaldo ses som särskilt skön och ärlig. Det han gjorde i Inter var allt annat än snyggt.

Lehman var skön, Ronaldo var mest bra!

haha ok kanske ronaldo är ett dåligt exempel på ärligt men ändå.

antrax:

Mm fast Zidane var ju också ett smartskaft...

smartskaft?

antrax:

Tycker inte att tex Ronaldinho och Iniesta verkar vara sådana. Men jag kanske har fel uppfattning, de kanske bara spelar för pengarna.

iniesta är kanske inte så¨mycket pengar men ronaldinho var bara pengar, fester och brudar


   
SvaraCitera