Aviseringar
Rensa alla

Rosa hår??


Ämnesstartare

Heeej!!
Jag tänker tona mitt hår i nån färg men vet inte vilken.
Den ska ju passa till alla möjliga färger och den ska inte vara för kall för troligen kommer jag att tona mig i november.

Hittils har jag bara funderat på blått,grönt,turkost och rosa och då mennar jag inte svaga,utan starka.

Ge förslag snäll och ingen trist färg,hatar sånna!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Färger som finns i regnbågen ska inte finnas i håret... men OK. Ge oss en bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg en F-12a i lila hår, och hon var typ het. Som fan.


   
SvaraCitera

Kör på lila [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YEAH PINK GOGOGOGO.
... eller visa bild på dig först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

Puck:

Den ska ju passa till alla möjliga färger

Puck:

blått,grönt,turkost och rosa

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag har svart och lila. Det är najs [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på rosa eller turkost [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade rosa hår förut, det var icke najz. ;s


   
SvaraCitera

ett tips är att inte köra me blått, min kompis hade de och hon fick typ råttfärgat efter att toningen hade gått bort, hon hade blont innan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla hårfärger är fina, beror på vem som bär upp det, som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Alla hårfärger är fina, beror på vem som bär upp det, som sagt.

Det här är inget påhopp mot dig personligen.

Vad är det med alla som helt plötsligt ska missbruka uttrycket "som sagt"? När man lägger in "som sagt" är det för att någon annan eller man själv redan har sagt det man säger och så lägger man in det för att visa att man var medveten om det, men ville ge eftertryck åt det. Jag förstår inte hur man tänker när man lägger in det utan anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad är det med alla som helt plötsligt ska missbruka uttrycket "som sagt"? När man lägger in "som sagt" är det för att någon annan eller man själv redan har sagt det man säger och så lägger man in det för att visa att man var medveten om det, men ville ge eftertryck åt det.

Jag har skrivit nästan samma sak i en liknande tråd (alltså att det beror på hur personen bär upp det), och skrev som sagt för att inte någon skulle säga att ''det där har du ju redan sagt''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Jag har skrivit nästan samma sak i en liknande tråd (alltså att det beror på hur personen bär upp det), och skrev som sagt för att inte någon skulle säga att ''det där har du ju redan sagt''.

I see. Bara ett av mina små utbrott, för uttrycket har börjat användas på det sätt jag beskrev. Att det blev på någon som faktiskt tänkte rätt var ju bara beklagligt. Jag ber om ursäkt.


   
SvaraCitera