Forumet - Roskilde 2009

Roskilde 2009

575 0 38

Spana också in:

nekromutant:

Det lär väl bli en del sånt på Roskilde nu också i och med att de menade att det var mycket mer droger i år än det varit innan.

hm tror inte de, dom tar bara langare, jag studsade runder helt uppenbart ead och kär utan att polisen orka haffa mig iaf.. Och skulle dom gå runder o ta alla som rökte.. det skulle inte ens va möjligt. [party]
raoulduke:

hm tror inte de, dom tar bara langare, jag studsade runder helt uppenbart ead och kär utan att polisen orka haffa mig iaf.. Och skulle dom gå runder o ta alla som rökte.. det skulle inte ens va möjligt. [party]

Det är sant, i och för sig. [bigsmile]

och till skillnad från Sverige (Uppsala Reggae Festival som exempel, kan vi ta) tänker de inte försöka, hoppas jag. Haha.
raoulduke:

LOL ja? Orka hultsfred bli jagad av knarkpoliser [n]

Inte för att jag knarkar men jag har då inte märkt av sånt. Bodde i det, förmodligen, knarktätaste campet förra året, märktes inte av något.

nekromutant:

Förstår inte vad folk har emot Roskilde och Danmark, jag menar, rent festivalmässigt piskar den upp allt i sin väg i den här delen av europa.

Möjligt, men de två senaste åren (då jag ens blivit lite intresserad av festivaler typ) har den haft sjukt kass lineup för mig
Budolicious:

Inte för att jag knarkar men jag har då inte märkt av sånt. Bodde i det, förmodligen, knarktätaste campet förra året, märktes inte av något.

ne, men om man som jag gillar och röka ostört var jag vill när jag vill är det ett plus om man slipper se sig runt om för poliser och slippa va nojjig:] folk åker fast på hultsfred visserligen är det inte lika prioriterat som urf men när dom väl kommer på att folk röker lika mycket där kommer dom börja hunta där med:( och det är allt annat än bra för

Budolicious:

har den haft sjukt kass lineup för mig

stämningen!

nekromutant:

tänker de inte försöka

ne, sen i danmark är dom ju lite mer på det klara att man inte blir heroinist av cannabis så det finns ingen mening med det heller..