Aviseringar
Rensa alla

Roskilde 2009


Ämnesstartare

Mja så nu när hösten kommer börjar man ju fantisera om nästa sommar i det yndige land... Men men redan nu kan man önska på med band som man vill se..

http://www.roskilde-festival.dk/2008/forside/system/nyheder/singlenews/hvad-vil-...

[party] bara håll ut 265 dagar kvar![love]


   
Citera
Ämnesstartare

Det är Arvikafestivalen då, så det går icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om daft punk kommer, så kommer jag.

Annars har jag nog inte den ekonomiska prioriteten, såvida man inte skaffar jobb av något slag. tyvärr 🙁


   
SvaraCitera

citabel:

om daft punk kommer, så kommer jag.

De var ju där i somras, så de lär inte komma i år igen.

För övrigt önskade jag Lali Puna, EL-P och Wu-Tang Clan, på internationella artister. Sen minns jag inte vad jag önskade mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metallica eller slayer vore [love]


   
SvaraCitera

4chan:

metallica eller slayer vore [love]

Slayer har redan varit överallt känns det som. Jag har ju till och med sett dem, och jag avskyr Slayer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

De var ju där i somras, så de lär inte komma i år igen.

ne?

-261 [party]


   
SvaraCitera

raoulduke:

ne?

AH, shit. Var tvungen att dubbelkolla, för jag var helt säker! Frågan är vilka jag blandade ihop de med [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ska till jävligt bra band för att jag ska ta mig till Roskilde, orka danmark liksom[sad]

nä, nästa år lär det bli Wacken / hellfest / rock am ring / grasspop meeting / hultsfred. Knappast alla, men några[smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ska till jävligt bra band för att jag ska ta mig till Roskilde, orka danmark liksom[sad]

Förstår inte vad folk har emot Roskilde och Danmark, jag menar, rent festivalmässigt piskar den upp allt i sin väg i den här delen av europa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

AH, shit. Var tvungen att dubbelkolla, för jag var helt säker! Frågan är vilka jag blandade ihop de med [bigsmile]

;P chemical brothers kanske? ^^

Budolicious:

orka danmark liksom[sad]

LOL ja? Orka hultsfred bli jagad av knarkpoliser [n]


   
SvaraCitera

raoulduke:

;P chemical brothers kanske? ^^

Jag funderar på det. Det måste vara så. [smile]

raoulduke:

LOL ja? Orka hultsfred bli jagad av knarkpoliser [n]

Det lär väl bli en del sånt på Roskilde nu också i och med att de menade att det var mycket mer droger i år än det varit innan. Eller så väntar de lite till heroinligorna kommer tillbaka igen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

Det lär väl bli en del sånt på Roskilde nu också i och med att de menade att det var mycket mer droger i år än det varit innan.

hm tror inte de, dom tar bara langare, jag studsade runder helt uppenbart ead och kär utan att polisen orka haffa mig iaf.. Och skulle dom gå runder o ta alla som rökte.. det skulle inte ens va möjligt. [party]


   
SvaraCitera

raoulduke:

hm tror inte de, dom tar bara langare, jag studsade runder helt uppenbart ead och kär utan att polisen orka haffa mig iaf.. Och skulle dom gå runder o ta alla som rökte.. det skulle inte ens va möjligt. [party]

Det är sant, i och för sig. [bigsmile]

och till skillnad från Sverige (Uppsala Reggae Festival som exempel, kan vi ta) tänker de inte försöka, hoppas jag. Haha.


   
SvaraCitera

raoulduke:

LOL ja? Orka hultsfred bli jagad av knarkpoliser [n]

Inte för att jag knarkar men jag har då inte märkt av sånt. Bodde i det, förmodligen, knarktätaste campet förra året, märktes inte av något.

nekromutant:

Förstår inte vad folk har emot Roskilde och Danmark, jag menar, rent festivalmässigt piskar den upp allt i sin väg i den här delen av europa.

Möjligt, men de två senaste åren (då jag ens blivit lite intresserad av festivaler typ) har den haft sjukt kass lineup för mig


   
SvaraCitera