Aviseringar
Rensa alla

Roskilde 2009


Ämnesstartare

Budolicious:

Inte för att jag knarkar men jag har då inte märkt av sånt. Bodde i det, förmodligen, knarktätaste campet förra året, märktes inte av något.

ne, men om man som jag gillar och röka ostört var jag vill när jag vill är det ett plus om man slipper se sig runt om för poliser och slippa va nojjig:] folk åker fast på hultsfred visserligen är det inte lika prioriterat som urf men när dom väl kommer på att folk röker lika mycket där kommer dom börja hunta där med:( och det är allt annat än bra för

Budolicious:

har den haft sjukt kass lineup för mig

stämningen!

nekromutant:

tänker de inte försöka

ne, sen i danmark är dom ju lite mer på det klara att man inte blir heroinist av cannabis så det finns ingen mening med det heller..


   
SvaraCitera

raoulduke:

stämningen!

Det har det varit på alla festivaler tycker jag, sjukt bra sådan med snäppet högre på Arvika. Så det måste ändå till band för att det ska väljas över något annat[sad]


   
SvaraCitera

raoulduke:

ne, sen i danmark är dom ju lite mer på det klara att man inte blir heroinist av cannabis så det finns ingen mening med det heller..

[bigsmile]

Jag tänker på det beryktade planket man byggde i köpenhamn, för att gömma heroinisterna bakom så att 'vanligt folk' slapp se dem. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

Jag tänker på det beryktade planket man byggde i köpenhamn, för att gömma heroinisterna bakom så att 'vanligt folk' slapp se dem. Haha

lol va? ^^

Budolicious:

med snäppet högre på Arvika

hehe ok, har hört talas om att arvika ska va sjukt nice får nog ta mig dit nångång..


   
SvaraCitera

raoulduke:

lol va? ^^

Ja, i början av 2000-talet, kanske slutet av 90-talet byggde de ett stort plank i Köpenhamn för att "gömma" de som skjöt heroin. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Det fanns bara 2 värda band att se! HAHA!


   
SvaraCitera

Norse Rite:

Det fanns bara 2 värda band att se! HAHA!

Det har inte släppts några band än...


   
SvaraCitera

nekromutant:

Det har inte släppts några band än...

Men de för i år!


   
SvaraCitera

Norse Rite:

Men de för i år!

Det var ju bra band i år. Radiohead och The Notwist liksom. Tror det kan bli svårt att toppa.


   
SvaraCitera

nekromutant:

Det var ju bra band i år. Radiohead och The Notwist liksom. Tror det kan bli svårt att toppa.

Själv är jag mer för den hårda typen av musik! Det är därför jag inte gillar det så mycket [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o inte kan man glömma albertslundterror korps!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Möjligt, men de två senaste åren (då jag ens blivit lite intresserad av festivaler typ) har den haft sjukt kass lineup för mig

Ah. Nä, sant. Är väl inte så mycket metal på Roskilde.


   
SvaraCitera

raoulduke:

o inte kan man glömma albertslundterror korps!

Det där missade jag. Fan vad bra det verkar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

De var ju där i somras, så de lär inte komma i år igen.

nej, daft punk har aldrig spelat på roskilde. Faktum är att de aldrig haft en enda spelning någonsin i skandinavien.


   
SvaraCitera

citabel:

nej, daft punk har aldrig spelat på roskilde. Faktum är att de aldrig haft en enda spelning någonsin i skandinavien.

Jag märkte det efter. Blandade ihop dem med Chemical Brothers. Haha [blush]


   
SvaraCitera