Aviseringar
Rensa alla

router


Ämnesstartare

Åtta:

Bah! Om du frågar mig vad jag har för grafikkort så säger inte jag: "Inget." utan jag säger: "Integrerat piss från intel". [no-no]

ja, fast om någon frågar dig vilket grafikkort de bör köpa så rekommenderar du inte ett moderkort med ett integrerat grafikkort, och oavsett vilket så är frågan dåligt ställd, tror att en bredare och mer korrekt fråga vore "vad har du för grafikkrets", fast jag vet inte om det omfattar hela "kortet", eller bara en del av det. det är viktigt att vara korrekt [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

fast jag vet inte om det omfattar hela "kortet", eller bara en del av det.

Jag tror att man då endast syftar på en del utav det. Samma "grafikkrets" (mycket osäker på om det är rätt term att använda) kan ju användas i flera kort från olika tillverkare. [no-no]

Leijonsparf:

det är viktigt att vara korrekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag tror att man då endast syftar på en del utav det. Samma "grafikkrets" (mycket osäker på om det är rätt term att använda) kan ju användas i flera kort från olika tillverkare. [no-no]

vilket jag påpekade, oavsett vilket så är det inte orimligt att säga att man inte har något nätverkskort om kretsen som tillåter nätverkande är integrerad, i och med att man inte har något nätverkskort [no-no]

nätverksadapter, däremot [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Leijonsparf:

nätverksadapter, däremot

Kompromissen godtas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer jag att kunna lämna tillbaks varan och få pengarna tillbaks även om jag har öppnat paketet och använt den?


   
SvaraCitera
Åtta

Anura:

Kommer jag att kunna lämna tillbaks varan och få pengarna tillbaks även om jag har öppnat paketet och använt den?

Det beror på varifrån du köpt den. Hör efter med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det beror på varifrån du köpt den. Hör efter med dem.

Jag köpte den i Webhallen. Fast jag köpte den i deras butik. Jag har öppet köp i 7 dagar för obruten förpackning eller plomberad vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det är fel på den vilket det troligen är så är det ju garanti på den väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp inte d-link om du vill slippa obskyra jobbiga nätverksproblem.


   
SvaraCitera