Forumet - Rpg spel!!!

Rpg spel!!!

594 0 44
Hej nu är det så att jag har tröttnat på Spelet Tibia och letar efter något annat Rpg online spel som tibia som går ut på att man ska bygga upp sin karaktär så bra som möjligt,,

OCH NI BEHÖVER INTE SKRIVA ATT DU KAN ALDRIG HITTA ETT SPEL MED SAMMA PVP KÄNSLA SOM TIBIA!!! DÅ SÄGER JAG DET REDAN NU SKREV JAG NÅGOT SÅDANT HÄR ÖVER ATT JAG LETAR EFTER ETT SPEL MED PVP KÄNSLA. SÅ SVARET ÄR ENKELT OCH DET ÄR NEJ!!!

jag letar efter efter ett spel där man bara bygger upp en karaktär och givetvis ska man kunna styra gubben sj och så,,,

tack i förhand[y]

c(_) <--- this is my carecup! it´s empty!

Pray for your last breath of the darkness and horror!!

Spana också in:

DAoC = bästa PvP MMOt som finns. Hela syftet med spelet är i princip att skaffa items så man kan döda andra. När du dingar 50 så är det BARA PvP som folk sysslar med.

Dessutom kan du lira det gratis på freeshards, finns hyfsat med folk där jag spelar fastän spelet är från typ 2001. (många grafikupdates sen dess såklart.)
Tibia har ingen PvP känsla.. längre. Tibia hade lite skön PvP känsla innan dom skapade det här aim bot skiten in-game.

För fick man anstränga sig för att heala och attackera folk - Nu kan man lägga fingret på F1 och bara luta sig bakåt.

Iaf, testa Warhammer online eller WoW.