Aviseringar
Rensa alla

Rpg spel!!!


Ämnesstartare

Hej nu är det så att jag har tröttnat på Spelet Tibia och letar efter något annat Rpg online spel som tibia som går ut på att man ska bygga upp sin karaktär så bra som möjligt,,

OCH NI BEHÖVER INTE SKRIVA ATT DU KAN ALDRIG HITTA ETT SPEL MED SAMMA PVP KÄNSLA SOM TIBIA!!! DÅ SÄGER JAG DET REDAN NU SKREV JAG NÅGOT SÅDANT HÄR ÖVER ATT JAG LETAR EFTER ETT SPEL MED PVP KÄNSLA. SÅ SVARET ÄR ENKELT OCH DET ÄR NEJ!!!

jag letar efter efter ett spel där man bara bygger upp en karaktär och givetvis ska man kunna styra gubben sj och så,,,

tack i förhand[y]
__________________________________________

c(_) <--- this is my carecup! it´s empty!

Pray for your last breath of the darkness and horror!!


   
Citera
Ämnesetiketter

om jag va du skulle jag nog vänta på Guild Wars 2. Annars skulle jag köra på WoW.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runescape?[tard] Hyfsat känt spel... som äger tibia med hästlängder btw. (eller ägde? vet inte var länge sen jag spela.)


   
SvaraCitera

Notasthinkasudrunkim:

Runescape?[tard]

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notasthinkasudrunkim:

Runescape?[tard]

okej,,, runescape kan man ju ta bort direkt,, wow suger enligt mig gillar inte den sortens spel!!

men men inte så lätt att hitta rpg spel i dagens samhälle


   
SvaraCitera

Rottisen:

men men inte så lätt att hitta rpg spel i dagens samhälle

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller meybe jag har fel.... [surprised] [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rottisen:

okej,,, runescape kan man ju ta bort direkt,, wow suger enligt mig gillar inte den sortens spel!!

men men inte så lätt att hitta rpg spel i dagens samhälle

Men kom igen du spelade tibia, du satte inte direkt en hög standard att ha som utgångspunkt[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha sant!! men liksom vill ha något sånt där rpg spel som tibia man köper bättre eq skillar och sen huntar typ!![badgrin]


   
SvaraCitera

Notasthinkasudrunkim:

Men kom igen du spelade tibia, du satte inte direkt en hög standard att ha som utgångspunkt[censur]

Tibia > WoW, med längder om du är ute efter att verkligen kunna rollspela, i WoW kan du inte ens döda spelare så dom förlorar saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jah! man vill ju kunna döda folk på man får items och equitment,, men går inte i wow och skit[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du DÖDA spelare å LOOTA gear från dom ska du testa Runes of Magic [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta på D2 1.13 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jasså 😛 [crazy]


   
SvaraCitera

DAoC = bästa PvP MMOt som finns. Hela syftet med spelet är i princip att skaffa items så man kan döda andra. När du dingar 50 så är det BARA PvP som folk sysslar med.

Dessutom kan du lira det gratis på freeshards, finns hyfsat med folk där jag spelar fastän spelet är från typ 2001. (många grafikupdates sen dess såklart.)


   
SvaraCitera