Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Rapid:

det är vad man brukar säga ja, men du skrev 24 timmar per muskel och sen skrev ett pass där man fokuserar på varje muskel en gång i veckan.. vad ska man tro då?

Det jag menade är att man kan dela upp kroppen på olika dagar, men de ska vila i 48 timmar.

loffapoffa:

Okej själv har jag blivit starkast snabbast genom helkroppspass!
Där jag kört mycket Bänkpress, knäböj, chins osv

Och visst hade du kunnat bygga vissa muskler snabbare ifall du bara hade koncentrerat dig på dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Och visst hade du kunnat bygga vissa muskler snabbare ifall du bara hade koncentrerat dig på dem?

Hmm njaee nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

Hmm njaee nej.

Helkroppspass = Den energi du har måste gå åt till alla muskler.
Schema = Den energi du har går åt till vissa muskler, därmed så kan de lättare byggas större.

Om det inte är på detta sätt, så vill jag se lite bevis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Om det inte är på detta sätt, så vill jag se lite bevis.

Ligger ju endå på överskott så...
Ska inte du börja med att bevisa då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

Ligger ju endå på överskott så...
Ska inte du börja med att bevisa då?

Är du helt allvarlig på att du behöver källhänvisningar på att det går lättare att bygga vissa muskler snabbare om man koncentrerar sig på dem?
Är det ens du på din avatar kan man fråga?
Om du vet ett hut om träning så är detta grundprincipen utav träning nästan.

Eller tror du på fulla allvar att de större kroppsbyggarna kör helkroppspass varje gång de är på besök på gymmet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Är det ens du på din avatar kan man fråga?
Om du vet ett hut om träning så är detta grundprincipen utav träning nästan.

Ja jo... Men nu var det också styrka jag nämde först och främst!
Du kan ju endå inte gemföra dig med bodybuilders som dopat sig i 25 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loffapoffa:

jo... Men nu var det också styrka jag nämde först och främst!
Du kan ju endå inte gemföra dig med bodybuilders som dopat sig i 25 år.

Vad seg du är...
1: Ämnet handlar inte om att bli starkare, utan grövre, 2 olika saker inom träning.
2: Du blir stark i det du tränar (givetvis), och det du tränat mest utav är moment som tränar stora delar utav kroppen och är basövningar i princip.
3: Ifall du koncentrerar dig på vissa muskler så växer dessa, givetvis, mer eftersom att du tränar dessa mer.
4: Stava bättre.
5: Bodybuilders håller oftast inte på i 25 år med doping, de dör innan. Sen finns det en hel del som kör utan.

Im done.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ju endå testat alla möjliga träningsupplägg och helkroppspass har vart överlägset bäst för mig!
Ronnie har tävlar i 18 år! Ja verkligen jättemånga som kör utan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Eller tror du på fulla allvar att de större kroppsbyggarna kör helkroppspass varje gång de är på besök på gymmet?

Du måste vara bra korkad om du jämför elitidrottare med Svenssons.

Zittam:

Helkroppspass = Den energi du har måste gå åt till alla muskler.
Schema = Den energi du har går åt till vissa muskler, därmed så kan de lättare byggas större.

Helkroppspass = du tränar musklerna 2-4 gånger i veckan, mycket träning = bra resultat om man klarar av att återhämta sig och ahr energi nog att träna hår hela passet.

Schema = du tränar varja muskel max 2 gånger i veckan.

Säger inte att något av dom är bättre än det andra men olika saker fungerar bättre för olika människor..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

Du måste vara bra korkad om du jämför elitidrottare med Svenssons.

Eller så är du lite slö eftersom att du inte förstod att det endast var ett exempel.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera