Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Hej, jag är 15 år och är 170 cm lång, jag väger ca 75 KG. Jag är lite tjock kan man säga, men jag bestämde mig för att försöka bli smalare! Just nu gör jag 100 sit-ups, 10 armhävningar och ca 20 minuter med 6,5kg's hantlar per dag. Jag har börjat äta nyttigare, grönsaker och äter lite mindre :D. Jag undrar hur länge ni tror att det skulle ta innan min mage blev platt, och innan mina muskler på armarna skulle synas 🙂 om dom inte skulle bli platta och musklerna inte skulle synas, vad mer behöver jag då göra? tack för tips och svar 🙂


   
Citera

1. vi vet ej hur du ser ut nu, dvs var och hur ditt fett sitter
2. vi vet ingenting om hur mycket eller vad du äter (mer än att du äter lite mindre och mer grönsaker än tidigare, vilket inte säger ett skit eftersom vi inte vet hur du åt) eller hur hög metabolism du har.

mvh någon som hatar retarderade frågor


   
SvaraCitera

Läs på lite om träning och kost så kan du själv skaffa dig en vettig bild av hur det fungerar.


   
SvaraCitera

100 situps?! GAAAH


   
SvaraCitera

Läs mitt svar idag till "Trollfan"! Vet ju inte om du är lika lyckligt lottad som han betr. obetydligt fett, men oavsett är det ju träning som gäller förutom att man måste se upp med mat och dryck. Kör hårt!


   
SvaraCitera

alltså ut och spring någon gång ibland med är mitt tips


   
SvaraCitera