Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Hejhej!

Får hoppas att detta är rätt ställe att posta på.

Nu är det så att jag har ett problem som jag tycker är riktigt jobbigt, grejen är det att jag är SÄMST på att snacka med folk. Mitt huvud blir helt blankt när jag ska komma på något att säga, jag kan inte heller hålla igång en konversation. Känns inte rätt att alla man snackar med ska hålla igång den.

Detta oroar mig som fan inför framtiden, för jag vill gärna träffa en flickvän inom en snar framtid, och det finns inte en chans att det kan funka om jag inte ens kan snacka om vad som helst över en kopp kaffe. Nu är det inte så att jag inte kan snacka om vad som helst, utan att det är helt blankt när jag försöker komma på något att säga.

Jag har ingen aning om var det kan ha kommit ifrån, tror det var någongång ibörjan av gymasiet, går sista året nu. Men varför förstår jag inte. Skaffade vänner fort, är inte mobbad på något sätt, tycker inte illa om hur jag ser ut eller något.

Hur ska jag göra för att bli kvitt detta? [cry]


   
Citera

UNDEAD:

flickvän

just precis den biten brukar lösa sig, gjorde det iaf för mig 🙂 de första gångerna jag snackade med mitt ex var det bara några få meningar men sen vägrade hon knipa mun o jag vägrade nästan knipa mun 🙂 så oroa dig inte för mkt där 😉


   
SvaraCitera

Träna - lite i taget.
Exempel: börja med att säga hej till busschauffören. Ett ord på en dag. Sedan när du gjort det några gånger så kan du trappa upp allt mer och mer. Säg någon mening till tanten i snabbköpet kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

just precis den biten brukar lösa sig, gjorde det iaf för mig 🙂 de första gångerna jag snackade med mitt ex var det bara några få meningar men sen vägrade hon knipa mun o jag vägrade nästan knipa mun 🙂 så oroa dig inte för mkt där 😉

Det här händer inte alla tyvärr, ibland så blire skit svårt o prata om man träffar en tjej man e intresserad av. btw, jag säger det här för det har hänt just mig´, inte nån annan[blush]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

ibland så blire skit svårt o prata om man träffar en tjej man e intresserad av

när man väl snackat tillräckligt mkt med henne så brukar det gå som smort 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

när man väl snackat tillräckligt mkt med henne så brukar det gå som smort 🙂

Nu måste jag erkänna att jag inte e så himla duktig på att prata med tjejer, men de brukar ju inte ge nån chans. det gäller alla pojkar som inte kan komma på ngt bra att säga när man behöver använda sin hjärna [bigsmile]


   
SvaraCitera

StoraHimlen:

det gäller alla pojkar som inte kan komma på ngt bra att säga när man behöver använda sin hjärna

drf det gick bra för mig då? [wink] hur svårt är det egentligen att vara sig sj, vara charmig (är dock en naturlig del utav mig) och bara skämta en massa 😀 tjejer smälter som smör för det 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Träna - lite i taget.

Tack, ska försöka [smile]

DPope:

drf det gick bra för mig då? [wink] hur svårt är det egentligen att vara sig sj, vara charmig (är dock en naturlig del utav mig) och bara skämta en massa 😀 tjejer smälter som smör för det 😉

Tur att du har så lätt för dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

tjejer smälter som smör för det 😉

Smälter som smör.... Jag som trodde att tjejer aldrig smälter [censur], ska försöka imorgon [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera