Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Nu kommer jag med ytterliggare en "olyckligt kär" tråd, men jag måste få snacka av mig lite och få lite tips och råd. Visserligare har jag numera några kompisar som vet, men ändå, det är ändå tufft...

Det är såhär, jag har en jättebra kompis som jag gillar jättejättemycket, både som kompis, och som mer. Svar ja, jag är attraherad av henne. Hon vet inte om att jag är gay, men några nära kompisar vet. Jag vet dock att om hon skulle få reda på det så skulle hon inte bry sig. Jag vet också att hon INTE är gay, det har hon bokstavligen sagt...

Vad ska jag göra? Ska jag berätta? Eller ska jag bara svälja och glömma och leva med längtan?

Hjääääääääääälp!!!! <3


   
Citera

Lindex:

Ska jag berätta?

Nej. Jag tvivlar på att det kommer komma någonting positivt ur det då du säger att din kompis inte tänder på sitt egna kön. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag berätta att jag är gay då?? [confused]


   
SvaraCitera

Lindex:

Ska jag berätta att jag är gay då?? [confused]

Om du vill. Om det spelar någon roll.
Och om hon inte är din vän efter det så är hon dum...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om hon är din kompis så blir det förmodligen inte speciellt stor sak av det hela. i alla fall jag bryr mig inte om mina kompisars läggning, heller inte om någon av dom skulle råka vara kär i mig. en kompis är en kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nu fått höra, något som jag redan misstänkte, att hon misstänker mig som lesbisk, om hon dessutom misstänker att det är henne jag gillar vet jag inte, men så är det iaf. Därför vill jag väldigt gärna berätta för henne, innan hon smusslar ut det själv. Vad tror ni? Hur mycket ska jag berätta?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera