Forumet - Rubrik...

Rubrik...

123 0 10
Var inte rädda att kritisera, Mao sade som bekant:

"Kommunistpartiet fruktar inte kritik eftersom vi är marxister, sanningen är på vår sida, och massorna; bönderna och arbetarna är på vår sida"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Världen är er, så väl som vår, men i den slutgiltiga analysen,är den er. Ni unga människor, fulla av vigör och vitalitet, är i det blommande stadiet av livet, liksom solen klockn 8 och 9 på morgonen. Vårt hopp är på er. Världen tillhör er. Kinas framtid tillhör er.

Mao om ungdomar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingen som bryr sig om Mao Tse-tung, jag kan ju trösta mig med några visdomsord:

"Även om vi åstadkommer gigantisk succé i vårt arbete finns det ingen anledning att känna sig självrättfärdigad och arrogant. Ödmjukhet hjälper en att gå framåt, medan självgodhet gör att man ligger ett steg bakom. Detta är en sanning som vi alltid måste betänka."

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tråkig du är Lille_Marx som skapar såna kassa trådar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Tråkig du är Lille_Marx som skapar såna kassa trådar.

Varför säger du så?[sad]Va elakt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Varför säger du så?Va elakt.

Säger det för att jag hatar dig, djävla skit, hoppas du tar livet av dig.[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 6 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Säger det för att jag hatar dig, djävla skit, hoppas du tar livet av dig.

Ha! Ska du säga! Jag vet att ingen gillar dig, varför går du inte bara ut och hänger dig så jagkan hitta på spexiga trådar ifred?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 7 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Ha! Ska du säga! Jag vet att ingen gillar dig, varför går du inte bara ut och hänger dig så jagkan hitta på spexiga trådar ifred?

Okej[sad]

Spana också in: