Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Dold text: Kritisk trådskapares Tråd tillägnad studier av den gamles verk. Här kan man diskutera o studera Mao Tse-tung. Kom ihåg:

"Att läsa är att lära, men att praktisera är också att lära"

Frågeställningen är: är Mao Tse-tung bra eller är han bra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Var inte rädda att kritisera, Mao sade som bekant:

"Kommunistpartiet fruktar inte kritik eftersom vi är marxister, sanningen är på vår sida, och massorna; bönderna och arbetarna är på vår sida"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Världen är er, så väl som vår, men i den slutgiltiga analysen,är den er. Ni unga människor, fulla av vigör och vitalitet, är i det blommande stadiet av livet, liksom solen klockn 8 och 9 på morgonen. Vårt hopp är på er. Världen tillhör er. Kinas framtid tillhör er.

Mao om ungdomar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingen som bryr sig om Mao Tse-tung, jag kan ju trösta mig med några visdomsord:

"Även om vi åstadkommer gigantisk succé i vårt arbete finns det ingen anledning att känna sig självrättfärdigad och arrogant. Ödmjukhet hjälper en att gå framåt, medan självgodhet gör att man ligger ett steg bakom. Detta är en sanning som vi alltid måste betänka."

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tråkig du är Lille_Marx som skapar såna kassa trådar.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Tråkig du är Lille_Marx som skapar såna kassa trådar.

Varför säger du så?[sad]Va elakt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Varför säger du så?Va elakt.

Säger det för att jag hatar dig, djävla skit, hoppas du tar livet av dig.[sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 6 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Säger det för att jag hatar dig, djävla skit, hoppas du tar livet av dig.

Ha! Ska du säga! Jag vet att ingen gillar dig, varför går du inte bara ut och hänger dig så jagkan hitta på spexiga trådar ifred?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 7 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lille_Marx:

Ha! Ska du säga! Jag vet att ingen gillar dig, varför går du inte bara ut och hänger dig så jagkan hitta på spexiga trådar ifred?

Okej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är kamrat med en kool maotsetung på den koola communityn kamrat.nu. Det är koolt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Är kamrat med en kool maotsetung på den koola communityn kamrat.nu. Det är koolt!

Mkt koolt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Mkt koolt[y]

Jag vet [smile] Taskiga alla um:are är som inte skriver i din fina tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Taskiga alla um:are är som inte skriver i din fina tråd.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

[sad]

Kebu kan man alltid lita på [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Kebu kan man alltid lita på

klart man kan[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkt bra.

lägger fram följande citat till alla pacifistiska commiewannabes.

Communism is not love. Communism is a hammer which we use to crush the enemy with!

Torftig:

maotsetung

jag har också hört det ryktet;sss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

jag har också hört det ryktet;sss

Zhou är populär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera