Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2,5 år nu. Men saken är den att jag har inga känslor kvar för honom. Han vet vad jag känner och så, men han är fortfarande jättekär. Vi hade sex igår, vilket jag ångrar. Vill inte ge honom falska förhoppningar om att vi kommer fortsätta vara lyckliga. Vet inte hur jag ska förklara...?


   
Citera
Ämnesstartare

snälla HJÄLP [sad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Har du inga känslor kvar för han så borde du ju för bådas skull göra slut en gång för alla, man mår bara dåligt av att vela fram och tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Har du inga känslor kvar för han så borde du ju för bådas skull göra slut en gång för alla, man mår bara dåligt av att vela fram och tillbaka

Jaa, men vill inte såra honom..han tror ju att vi kanske har en chans nu när vi hade sex och så..ångrar det så mkt nu [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bananfisk:

Han vet vad jag känner och så

Om han redan vet om att du inte har känslor för honom längre så borde han fatta att det inte kommer hålla länge till. Du kan ju heller inte bara va tillsammans med honom för att han inte ska bli ledsen. Man är ju tillsammans av den anledningen att båda ska vara lyckliga [y]


   
SvaraCitera
Jeay_L

bananfisk:

Jaa, men vill inte såra honom

Tror nog han blir mer sårad om du drar ut på det, du skrev att han visste vad du kände? Då går han säkert nu och funderar om du kommer göra slut eller inte..

Det kommer nog göra ont för han, men, i slutändan så är det nog bäst för er..


   
SvaraCitera
edroon

Just sånt här är en negativ sak hos er tjejer, oftast är det så att ni tjejer tappar känslor. Nu drar jag inte alla över en kam, men ofta är det så. Iaf dem fall jag hört.

DU sårar din pojkvän mer när du är falsk mot honom än att du berättar vad du känner och gör slut. Är det så svårt att förstå . Falskhet är så fult!
Berätta som det är, med tiden glömmer han detta.


   
SvaraCitera

edroon:

DU sårar din pojkvän mer när du är falsk mot honom än att du berättar vad du känner och gör slut. Är det så svårt att förstå . Falskhet är så fult!
Berätta som det är, med tiden glömmer han detta.

så jääävla rätt.


   
SvaraCitera

bananfisk:

Vet inte hur jag ska förklara...?

"Jag har inga känslor kvar för dig, det är slut"

Du sårar ju honom inte mindre genom att dra ut på det. [party]


   
SvaraCitera
edroon

mmusic:

så jääävla rätt.

Klart det är rätt, ingen ska bli behandlad som en skit. Att vara falsk mot något är som att kasta bajs på en när dem inte ser. blää på falskhet!


   
SvaraCitera

Du ska säga precis som det är, hur jobbigt det än kan kännas. Du skriver att han tror att ni kanske har en chans, eftersom ni hade sex och detdär, men det är ju bara du själv som vet hur det ligger till. Och du säger ju att du inte har några känslor kvar för honom. Gör slut nu en gång för alla, sen får han ta det som han tar det. =/
Du kan trots allt bara vara ärlig,


   
SvaraCitera
edroon

ingen annan:

Och du säger ju att du inte har några känslor kvar för honom. Gör slut nu en gång för alla, sen får

Hon säger att hon inte vill såra honom men det tror jag inte på, hon tänker säkert på att hon inte vill ha dåligt samvete, hon skiter i honom helt. hon har ju inga känslor.


   
SvaraCitera

edroon:

hon har ju inga känslor.

det har alla.


   
SvaraCitera
edroon

ingen annan:

det har alla.

Alla har inga känslor eller vad menar du?


   
SvaraCitera

edroon:

Alla har inga känslor eller vad menar du?

Hur kan människor inte ha känslor?


   
SvaraCitera