Forumet - Rubrik...

Rubrik...

404 0 17
Hejsan :), snart så fyller jag 17 och har länge velat ha en taturing och efter mycket tjatt och övertygelser så kommer jag få det som present när jag fyller år, har kollat runt en del på google men inte hittar inget som passar mig.

Söker tribals antingen som börjar på axlen och går neråt eller möjligen något på hanleden istället :).

Tacksam för svar ! /peace :)

Spana också in:

helpmeoutdudes:

Ofta det ses så töntigt?

Ja. För att tribals är White Trash så det skriker om det.

Tycker inte man skall skaffa en tatuering bara för att. Utan fundera ut något som du verkligen vill ha själv, istället för att i ren panik be andra om förslag. Skall man leva med en tatuering hela livet kan den lika gärna vara personlig.
helpmeoutdudes:

men för i helsike!, ge mig förslag på annat då :)

Det är ju du som ska ha tatueringen, lite dumt att nån random på ett forum ska komma på vad du ska ha på kroppen i resten av ditt liv, eller hur?

Brainstorma med dig själv och kom på 1 motiv du verkligen vill ha, annars kan du nog vänta med tatueringen.
Ursäkta att jag låter lite sur nu, men för i helvete.
Först vill du ha en tribal, som fan är mer gay än village people om man inte är maori.
Sedan vill du att VI ska ge dig förslag på tatueringar? Är du helt väck människa?
Du är nog en sån människa som går till något sunkit ställe, pekar i den fint inplastade boken och väljer en kniv eller något annat skit. Ha tatueringen i tankarna, skissa, skissa, skissa och prata med en tatueriare. Svårare än så är det inte förihelvete!