Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

När jag var yngre slog jag i min näsa så att det blev som en liten bukla på näsan.

Några år senare sökte jag vidare med det och snackade med en privat läkare som förklarade att det för tillfället skulle göra mer skadda än nytta att göra en operation och han ville helst att jag skulle vänta tills jag är 20 och se om jag kunde vänja mig och trivas med näsan men problemet är att jag inte är nöjd överhuvudtaget tänker sjukt mycket på det och får genast sämre självförtroende varje gång jag kollar efter eller om någon drar nån lam kommentar om det.

Så min fråga är om jag söker igen är 17 nu och det har gått två år sen senaste jag var där och överdriver lite att jag inte pallar med skolan osv överdriver lite liksom finns det någon chans att dom ändrar sig tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag tror det kan finnas en chans, försök iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket :), uppskattar seriösa svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka är det som du varit i kontakt med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte exakt .. gjordes i växjö hade problem med näsblod så vi bokade typ en dubbel tid så dom kollade båda två samtidigt 😛


   
SvaraCitera

det är nog upp till dig ifall du vill operera den eller inte men många läkare vill helst inte göra det på någon som är under 20, har hört att det är för att näsan växer eller något liknande.
Men nu till saken, vill du verkligen mår så dåligt över din näsa kan du antigen acceptera den eller operera den, betalar du själv för den är det nog upp till dig när du vill operera den.
Men vill du att staten ska betala den måste du nog berätta varför du vill operera den och så ..

OBS, detta är bara vad jag tror. Menar att ifall du verkligen vill operera den och du har pengar för det, vem ska då kuna stoppa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bara 17, mår våldigt dåligt över det och så har inte precis pegnarna själv, bryr sig sjukvården om att man dåligt över en sån sak eller bryr dom bara sig om att allt fungerar som det ska? hur stor du chansen är då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

Är bara 17, mår våldigt dåligt över det och har inte har inte precis pegnarna själv, bryr sig sjukvården om att man dåligt över en sån sak eller bryr dom bara sig om att allt fungerar som det ska? hur stor du chansen är då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skicka bild, skicka bild, skicka biiiiild[love]
Älskar deformerade näsor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaah visst, om du skickar på dina privata delar 😀 <3<3<3


   
SvaraCitera