Forumet - Rubrik...

Rubrik...

264 0 52
jag orkar inte vara sjuk något mer! Snart kommer min näsa slitits bort eftersom jag utan överdrift snyter mig var tionde sekund, utom när jag ligger ner, då kan jag låta snoret passera halsen istället. Mycket bekvämt. Ni skriver tråkiga trådar idag [mad] Jag böerjar bli rastlös, det är inget på tv, vad ska jag sysselsätta min dumma sjuka hjärna med [mad]

Spana också in:

framtidstron är död:

Va, har han?! Jag har inte märkt det!! Är det för jag har feber, vet jag det i vanliga fall... vet inte.

jo, jag tror att han varit mod skitlänge. finns jättemånga newfagmoderatorer att bli rage över, så att reagera över en som faktiskt inte är det känns märkligt. måste vara en extraordinärt svår förkylningspsykos.
Ang vitlökssoppa:

Stek hela vitlöksklyftor i smör tillsammans med lite vanlig lök och lite små potatisbitar tills allt är gyllenbrunt. Häll på kycklingbuljong och mjölk, småkoka tills potatisen är mjuk. Kör allt i en matberedare tills du har en tjock soppa men som fortfarande har lite bitar med tuggmotstånd. Garnera med salt, peppar och en skvätt olivolja. [y]

Edit: Eventuellt får du tunna ut soppan med lite mer buljong efter att ha mixat allt, om det bara blir puré.
Leijonsparf:

finns jättemånga newfagmoderatorer att bli rage över, så att reagera över en som faktiskt inte är det känns märkligt.

Men, exner av alla. eller tänker jag på någon annan än exner. tror jag att exner är någon annan än exner? öh

Leijonsparf:

måste vara en extraordinärt svår förkylningspsykos.

Säger bara det, varför röka hasch när man kan va förkyld istället.
framtidstron är död:

Men, exner av alla. eller tänker jag på någon annan än exner. tror jag att exner är någon annan än exner? öh

det måste nog vara så, ja.

framtidstron är död:

Säger bara det, varför röka hasch när man kan va förkyld istället.

billigare, men potentiellt mer långvarigt. förkylningspsykoser är ingenting att skämta om.
passaro:

Haha. Kan ha något att göra med att han, till för två veckor sedan eller så, inte var aktiv på UM på flera månader.

Näääää. eller kanske. jo. jag kanske märkte att han blev mod när han blev det och glömde bort, mycket möjligt.

stereo total:

Spela sims. Ladda ner alla säsonger utav L-world. Ät massa godis. Pärla.

sims är astråkigt, l-world har jag aldrig sett, ätit har jag gjort hela dan! Vad är pärla? Göra armband och sånt?