Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

sexuelle tjänster , vad tycker ni om det ?


   
Citera

Sälj dig för pengar!


   
SvaraCitera

Ett bra sätt för tjejer att jämna ut löneklyftorna.


   
SvaraCitera

borde vara lagligt och skattepliktigt från 18 års ålder.

staten skall fan skita i om två vuxna människor vill knulla mot betalning.


   
SvaraCitera
Tyrael

Något tjejer gör för att nedvärdera sig själva och visa att männen är värda mer än kvinnor.

Buddah:

Ett bra sätt för tjejer att jämna ut löneklyftorna.

^ som sagt. Det är säkert det enda sättet sålänge det faktiskt är lagligt.

Nu har jag inte läst någon agenda av Feministiskt Initativ, men jag slår vad om att de inte vill förbjuda att tjejer säljer sex. Konstigt.. så mycket som det visar att tjejer inte kan få ihop pengar på andra sätt.

Förbjud säljning av sex -> Fler tjejer som är arbetslösa -> Fler åtgärder för jämställdhet.


   
SvaraCitera

Frippe94:

staten skall fan skita i om två vuxna människor vill knulla mot betalning.

aa det ska dom tamefan ge fan i[mad]


   
SvaraCitera

nice[wink]


   
SvaraCitera

Tycker att om två myndiga personer vill ha sex för pengar och både är med på noterna till 100 procent så är det inga problem.


   
SvaraCitera

Stephaniee95:

sexuelle

vet inte va det är


   
SvaraCitera

Finns ingen logisk eller konsekvent anledning att förbjuda.


   
SvaraCitera

Ser inget fel på konceptet.


   
SvaraCitera

Är oerhört kluven.

Å ena sidan ska alla ha rätt till sin egen kropp, det är grundläggande, och rätt att göra vad de vill med den som inte skadar andra. Sex mellan två samtyckande vuxna individer ska bara de två ha att göra med.

Å andra sidan - på de ställen man testat legalisera det har inte brottsligheten sjunkit som förespråkarna hävdar, utan tvärtom har mängden våldtäkter, missbruk och trafficking generellt sett ökat; så uppenbarligen har legaliseringen lett till att fler människor har mindre att säga till om om sin kropp.

Tyrael:

Något tjejer gör för att nedvärdera sig själva och visa att männen är värda mer än kvinnor.

Även män säljer sig. Jag har sålt mig vid ett par tillfällen, bland annat. Faktum är att vad gäller ungdomar är det vanligare för män än för kvinnor att ha sålt sig.


   
SvaraCitera