Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Hej , idag kissade jag på mej och det har hänt i en vecka[sad] så mamma har köpt massa blöjpaket åt mej[shake]
hon tvingar mej att ha på dem och tror att jag är en bebis och så har hon såklart måste jag ha det både på dagen , skolan , och extra tjock på natten :O och så har hon ringt skolan om någon blöjbytare för jag klarar inte att byta själv!
snälla jag behöver hjälp om vad jag ska göra 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

du har redan gjort tråd om ämnet [sad]
gå till läkare. [love]

Image


   
SvaraCitera

De här är ett jobb för ....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.....................................................................................​.......................................... Din fitta [y]


   
SvaraCitera

Du har redan gjort en tråd om detta.

Gå till en läkare, vi kan inte hjälpa dig lilla troll[smile]


   
SvaraCitera

Säg åt din mamma att du inte vill bli behandlad så som du blir nu speciellt inte i skolan, hoppas att det blir bättre med tiden.


   
SvaraCitera

Stop yo trollin'


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera