Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...


Ämnesstartare

Zsasz:

absorberas av slemhinnorna (precis som om man skulle sniffa).

Det var något med att svettporerna i armhålorna suger åt sig drogen bättre än någon annanstans på kroppen, bortsett från slemhinnorna och när man sniffar.

Hänskapt:

snabbaste sättet annars är intravenöst

Vad menas? [crazy]

Hänskapt:

att stoppa knark i armhålan är alltså det sämsta och minst effektiva sättet att ta knark på [cheers]

Haha hon hade alltså fått det helt om bakfoten.. men coolt att det absorberas snabbare i fittan och i röven än genom näsan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄR DET VERKLIGEN SANT ATT MAN HAR TUNN HUD DÄR? KAN KOLLA MIN EGEN ARMHÅLA OM DET STÄMMER, MEN HAR INGEN PUSSY, SÅ FÅR JAG KOLLA PÅ DIN DÅ?[blush]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Vad menas? [crazy]

att du trycker in knarket direkt i blodet genom att använda en spruta

Zapetta:

Haha hon hade alltså fått det helt om bakfoten.. men coolt att det absorberas snabbare i fittan och i röven än genom näsan

ja lite coolt är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

KAN KOLLA MIN EGEN ARMHÅLA OM DET STÄMMER, MEN HAR INGEN PUSSY, SÅ FÅR JAG KOLLA PÅ DIN DÅ?[blush]

där fick du till det [cute]

Hänskapt:

att du trycker in knarket direkt i blodet genom att använda en spruta

borde ha förstått det

Hänskapt:

ja lite coolt är det

har du själv testat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

där fick du till det [cute]

skulle få till det om jag fick göra det, och eftersom du skriver att jag fick till det, då betyder det att du ger mig tillåtelse till det[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

och eftersom du skriver att jag fick till det, då betyder det att du ger mig tillåtelse till det[cute]

Menade inte så men ah [crazy] Och när det kommer till tittandet får jag nog be dig hitta en annan pussy att stirra ut [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Menade inte så men ah [crazy] Och när det kommer till tittandet får jag nog be dig hitta en annan pussy att stirra ut [tard]

nä men nu skrev du så och jag tolkade det så, så du har inget val[wink] behöver inte titta, kan blunda och känna om det känns bättre[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

nä men nu skrev du så och jag tolkade det så, så du har inget val[wink] behöver inte titta, kan blunda och känna om det känns bättre[blush]

Life is tough [blush] Hur länge hade du planerat att känna? Beroende på ditt timpris osv [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Life is tough [blush] Hur länge hade du planerat att känna? Beroende på ditt timpris osv [rolleyes]

Isf är det du som skall betala[no-no] men jag kan vara snäll och känna på dig gratis, bara för din skull[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Isf är det du som skall betala[no-no] men jag kan vara snäll och känna på dig gratis, bara för din skull[wink]

Det förstod väl jag också? [crazy]
För min skull? Det är snarare du som vill det här mer än jag [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Det förstod väl jag också? [crazy]
För min skull? Det är snarare du som vill det här mer än jag [no-no]

Men du pratar ju om att du vill betala, säger att du slipper betala och jag kan känna på dig ändå[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men du pratar ju om att du vill betala, säger att du slipper betala och jag kan känna på dig ändå[confused]

Rätt ska vara rätt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Rätt ska vara rätt [cute]

Nice, visste väl att vi skulle komma fram till något bra[wink]


   
SvaraCitera

Zapetta:

har du själv testat?

nej, har inte knarkat tillräckligt mkt pulver för att ha vågat mig på något sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

nej, har inte knarkat tillräckligt mkt pulver för att ha vågat mig på något sådant

hehe okej [y]


   
SvaraCitera