Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...Finnar..


Brk g:

Ja, men först måste man prova c:a 4 preparat som inte fungerar.

Jag hade provat typ basiron, det funkade inte, jag fick receptbelagt. Det du säger gäller knappast överallt.

Kablash__:

gillar osthyvel idén!

gillar sär skrivning!


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Jag hade provat typ basiron, det funkade inte, jag fick receptbelagt. Det du säger gäller knappast överallt.

Nä men det är knappast extremfall att varken antibiotika, bensoylperoxid eller vitamin A-syrekrämer fungerar.


   
SvaraCitera

Brk g:

Nä men det är knappast extremfall att varken antibiotika, bensoylperoxid eller vitamin A-syrekrämer fungerar.

lika bra att få recept på en gång så man blir av med skiten? [zzz]


   
SvaraCitera

saturn:

Doppa ansiktet i svavelsyra

hahahahahahahahah


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

lika bra att få recept på en gång så man blir av med skiten? [zzz]

Du fattar ju inte vad jag skriver.


   
SvaraCitera

Brk g:

Du fattar ju inte vad jag skriver.

fattar inte vrf du skriver som du gör. du sa att man inte kan få recept förrän man provat ett visst antal produkter, jag sa att jag fått ändå, du börjar snacka om extremfall? var fan kom extremfall in i bilden.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

fattar inte vrf du skriver som du gör. du sa att man inte kan få recept förrän man provat ett visst antal produkter, jag sa att jag fått ändå, du börjar snacka om extremfall? var fan kom extremfall in i bilden.

Nej, du sa att man får något som verkligen funkar av doktorn, jag påpekade att man måste traggla sig igenom minst 2 (i mitt fall 4) i många fall fullkomligt verkningslösa receptbelagda kurer innan man får Roaccutan, som är det som fungerar. Att någonting är receptbelagt garanterar inte att det fungerar.


   
SvaraCitera

Brk g:

Att någonting är receptbelagt garanterar inte att det fungerar.

nej, men sannolikheten är större än om man bara testar lite på fri hand. Jag tolkade det som att doktorer enligt dig krävde att man provat 4 receptfria preparat, vilket jag inte riktigt hängde med på. Feltolkning alltså.


   
SvaraCitera

Döda dem!


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

nej, men sannolikheten är större än om man bara testar lite på fri hand. Jag tolkade det som att doktorer enligt dig krävde att man provat 4 receptfria preparat, vilket jag inte riktigt hängde med på. Feltolkning alltså.

Och jag störde mig på att du fick det att verka som om man direkt får något som fungerar.

Missförstånd utrett, alla glada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa detta:
Gör rent ansiktet med ansiktsrengöring, sen:
1 klyfta citron
2 msk vinäger
1 dl vatten.

Blanda ihop ingredienderna och badda sedan noga huden med detta. Fokusera på de delar där du ofta får finnar eller kvisslor. Den här ansiktsmasken innehåller rikt med c-vitamin vilket gör att du både ser piggare och fräshare ut. Dessutom arbetar den in i porerna och avlägsnar överflöd av fett som ofta leder till acne. Tvätta sedan av ansiktet med ljummet vatten.

Andra tips:
Kläm inte
Drick mkt vatten (lagom xD)
Sitt inte för mkt vid datan

Det är allt jag kommer på just nu. Kanske ngn som sagt ngt av detta redan, men jag orkar inte läsa igenom faktist.


   
SvaraCitera

Det blir mindre och mindre med åren, du kanske kan testa basiron eller något.


   
SvaraCitera

bbeccie:

Sitt inte för mkt vid datan

Vadå, man kan väl inte få finnar av att sitta vid datan? Det tror jag är ett påhitt [confused]


   
SvaraCitera