Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...fyfan[shake]


Ämnesstartare

aa fan kaffe ska inte drickas i allt för stora mängder[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes har hänt mig. Hemskt. [sad]

Dricker dock måttligt med kaffe för det mesta, max tre koppar per dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Har det hänt dig? läskigt...äre

Ja det är riktigt illa alltså. Kommer ihåg en gång när jag hade ett svårt prov förra våren. Stannade uppe hela natten och pluggade.Jag drack sex koppar kaffe under tiden. En timme innan jag skoldagen börjar känner jag hur jag tappar kontrollen över medvetandet, blir helt dåsig, mår illa,darrar kallsvettas, somnar - och missar provet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket har du druckit? [shake] Det krävs helt SJUKA mängder för att det ska bli en överdos, det är antagligen bara placebo. [smile]

/Fd. kaffemissbrukare, drack ibland över 3-4L utan förgiftningssymptom och jag är en liten tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Kommer ihåg en gång när jag

åh[sad]

Geigerzähler:

Hur mycket har du druckit? Det krävs helt SJUKA mängder för att det ska bli en överdos, det är antagligen bara placebo.

/Fd. kaffemissbrukare, drack ibland över 3-4L utan förgiftningssymptom och jag är en liten tjej

jo ja, som sagt så var överdos lite överdrivet. Jag är rätt stor men jag har inte druckit kaffe så jätte länge så min kropp klarar inte av så stora mängder[cute]


   
SvaraCitera

hahahahah mmm
blev hyper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GBR9Y45t32r7h34tvr87weyr8wd5rwtyr783r374876329846bcn0cbx04#HHVc4v5b6t7ny8045vnbrcn0we​5632-,+ hyghfe123-ä¤%&
venne är full o arg giiosl!½!!?å


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

nee??[sad]

Jo!

Fast det var på film så de kanske ljög. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror det är svårt att få i sig så stora mängder kaffe att man dör av det. Förmodligen hinner man kräkas/tuppa av innan.

Rekommenderar kaffedropp om du vill ha dödseffekten.


   
SvaraCitera