Aviseringar
Rensa alla

Rubrik...Killar med Äs


Mager
Ämnesstartare

Oftast är det juee faktiskt tjejer som tänker på sin vikt! Har äs störningar osv osv!
Men det finns jueee som alla vet killar som jag som också har det... Jag har vart allt från vad jag anser fet så jag vart retad för det och så smal att revbenen knäcktes om jag jag gick emot något!
Då var man retad för det!
I killarnas värld skall killar vara stora biffiga osv osv...... Å inga magra skelett som jag!
Frågan är.. blir det samma sak som tjejer ser upp till smala modeller som vi killar skall se upp till muskelberg å vilken tjej vill ha en mager pojke?[sad]


   
Citera

Mager:

vilken tjej vill ha en mager pojke?

Finns säkerligen någon. Allt handlar inte om utseendet, som vanligt.
Fast det är ju inte är så bra att du är ohälsosamt mager i vilket fall som helst.
Får du hjälp?


   
SvaraCitera
Mager
Ämnesstartare

Som du säkert vet går envisheten före hälsan!
Ingen hjälp e vad jag vill ha.. kan själv[bigsmile][cool][wink]


   
SvaraCitera

Mager:

Ingen hjälp e vad jag vill ha.. kan själv

varför skrev du denna tråd då...?[crazy] för att fråga om någon vill ha en mager pojke? finns säkert någon. men jag skulle aldrig kunna ha någon som var mindre å vägde mindre än jag, för jag skulle känna mig fet å manlig. men det finns någon, dom flesta går ju på personlighet osv[smile]


   
SvaraCitera

Mager:

kan själv[bigsmile][cool][wink]

ser det


   
SvaraCitera
Mager
Ämnesstartare

LÄSTE du ens HELA tråden HannaH?
Jag efterlyste hur folk tänkte när det gäller synen på som det skall vara i samhället men när man gör det totalt tvärtemot!
Jag efterlyste folk med vettiga åsikter och tankar om hur de ställer sej till Killar med ÄS och OM Det är samma sak som tjejer strävar efter modellskönhet och killar till muskelberg![surprised]


   
SvaraCitera

antrax:

Finns säkerligen någon.

Någon? Skojar du eller? Snarare alla popsnöre-tjejer.


   
SvaraCitera

Killar med Ass


   
SvaraCitera

Såg faktiskt på kläder här om dagen och då såg jag typ bara smala killmodeller och inga muskelberg


   
SvaraCitera

Buddah:

Någon? Skojar du eller? Snarare alla popsnöre-tjejer.

Sanning.


   
SvaraCitera

antrax:

Sanning.

Vem hade gillat Håkan Hellström om han var tjock liksom [crazy]


   
SvaraCitera

Buddah:

Vem hade gillat Håkan Hellström om han var tjock liksom [crazy]

Haha! *ser det framför mig*
Fast han är mer gänglig än mager. [no-no]


   
SvaraCitera
Spyro

nja jag är kille och lider förmodligen av anorexia. ska till BUP på onsda..

Det finns tjejer jag lovar...


   
SvaraCitera

Mager:

Jag efterlyste folk med vettiga åsikter och tankar om hur de ställer sej till Killar med ÄS och OM Det är samma sak som tjejer strävar efter modellskönhet och killar till muskelberg![surprised]

Finns såklart.

http://​models.com/model_culture/50topmalemodels/top50.cfm?model_id=4704

Den som är första plats är ju smal, den andra har muskler. Så det är väl olika. Folk kan få störningar av allt eftersom det är svårt att ta hand om sina inre demoner.


   
SvaraCitera
Mager
Ämnesstartare

Jaa äntligen kanske smala modeller börjar slå igenom=)!


   
SvaraCitera